Χρησιμοποιούσα DENSO από το 2003 που έφτιαξα το μοτέρ, χωρίς κανένα πρόβλημα. Κατά πάσα πιθανότητα, η ξαφνική υπερπίεση (με αποτέλεσμα τα πειράκια) προκάλεσε την ζημιά στα μπουζί αλλά για...ψυχολογικούς λόγους θα τα αλλάξω σε NGK.
Ξέρει κανείς την αντιστοιχία DENSO IK24 σε NGK???
Σωστό ότι, το πλούσιο μείγμα κατεβάζει τις θερμ/σίες καυσαερίων (ασφάλεια + μικρή πτώση ΗP).
Πάνο, ποια δυναμομέτρηση? Πάλι τα ίδια HP θα έβλεπα, εφόσον το project έχει παραμείνει το ίδιο. Θα ερχόμουν χωρίς απαραίτητα να ανέβω δυναμόμετρο.
Μια προσφορά που πήρα:
200 εργασία (βγάλσιμο καπάκι-επίτριψη βαλβίδων)
135 για ανταλλακτικά (φλάτζα-βαλβίδα-τσιμουχάκι βαλβίδας-βίδες καπακιού)
...χωρίς νερά-λάδια
__________________
ΜΥΣΤΙΚΟΣ ΔΑΙΜΩΝ!!!!
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη LISSAS : 30-11-12 στις 08:41.
|