Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #16  
Παλιά 30-11-12, 08:20
LISSAS Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 06-06-2007
Μοντέλο: 111 vv-T-i
Περιοχή: Λεκανοπέδιο
Ηλικία: 51 male
Μηνύματα: 822
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 307
LISSAS θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος LISSAS θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος
Χρησιμοποιούσα DENSO από το 2003 που έφτιαξα το μοτέρ, χωρίς κανένα πρόβλημα. Κατά πάσα πιθανότητα, η ξαφνική υπερπίεση (με αποτέλεσμα τα πειράκια) προκάλεσε την ζημιά στα μπουζί αλλά για...ψυχολογικούς λόγους θα τα αλλάξω σε NGK.
Ξέρει κανείς την αντιστοιχία DENSO IK24 σε NGK???

Σωστό ότι, το πλούσιο μείγμα κατεβάζει τις θερμ/σίες καυσαερίων (ασφάλεια + μικρή πτώση ΗP).

Πάνο, ποια δυναμομέτρηση? Πάλι τα ίδια HP θα έβλεπα, εφόσον το project έχει παραμείνει το ίδιο. Θα ερχόμουν χωρίς απαραίτητα να ανέβω δυναμόμετρο.

Μια προσφορά που πήρα:
200 εργασία (βγάλσιμο καπάκι-επίτριψη βαλβίδων)
135 για ανταλλακτικά (φλάτζα-βαλβίδα-τσιμουχάκι βαλβίδας-βίδες καπακιού)
...χωρίς νερά-λάδια
__________________
ΜΥΣΤΙΚΟΣ ΔΑΙΜΩΝ!!!!

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη LISSAS : 30-11-12 στις 08:41.
Απάντηση με παράθεση