Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #18  
Παλιά 25-11-12, 16:22
PeterIoannou Offline:
 
Εγγραφή: 24-01-2007
Μοντέλο: Avensis ZZT223
Περιοχή: Ambelogardens
Ηλικία: 56 male
Μηνύματα: 1.633
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 422
PeterIoannou είναι υπέροχος PeterIoannou είναι υπέροχος PeterIoannou είναι υπέροχος PeterIoannou είναι υπέροχος PeterIoannou είναι υπέροχος PeterIoannou είναι υπέροχος
Και τα Avensis Τ22 και οι Corolla Ε12 με τα μοτέρ VVti μέχρι το 2002 περίπου με τους κινητήρες 4ΖΖ, 3ΖΖ ακόμα και μερικά με 1ΖΖ. (Ειδικά τα πρώτα)
Έχω τουλάχιστον δύο παραδείγματα ειδικά από τα πρώτα (
Avensis Τ22) του 2000 και του 2001, τα οποία άλλαξαν short block του 3ΖΖ εντός εγγύησης με 165000 και 145000 km αντίστοιχα. Αλλά και από πολλά άλλα που είναι λαδιέρες σκέτες, σαν τα Golfάκια τα TSi.
Ευτυχώς στα μοντέλα μεταγενέστερων χρονολογιών, η κατάσταση διορθώθηκε.
Το βασικό πρόβλημα -πιστεύω- είναι να μπορέσεις να βρεις έναν κινητήρα μεταχειρισμένο με λίγα χρήματα, να τον περάσεις επάνω και να λύσεις το πρόβλημά σου.
__________________
Fast cars do not kill.
Slow drivers, do!!!
Saneatsu Abukara

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη PeterIoannou : 25-11-12 στις 16:23. Αιτία: Διόρθωση κειμένου
Απάντηση με παράθεση