Θέμα: Toyota GT86
Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #337  
Παλιά 13-11-12, 16:49
Το avatar του χρήστη GiWrGoS@XXX
GiWrGoS@XXX Offline:
Πορωμένο Μέλος
 
Εγγραφή: 08-09-2006
Μοντέλο: E11 1.4 vvti g6
Περιοχή: athina
Ηλικία: 41 male
Μηνύματα: 686
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 3 φορές σε 3 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 309
GiWrGoS@XXX έχει φοβερή αύρα GiWrGoS@XXX έχει φοβερή αύρα GiWrGoS@XXX έχει φοβερή αύρα
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από alex-g Εμφάνιση μηνυμάτων
η ροπη ομως ενος ηλεκτροκινητηρα ειναι ασυγκρητη
και τα αλογα που περνει ενα τουρμπο με μικρες αλλαγες στα περιφερειακα και με ροπη τραπεζι ,ειναι ασυγκριτο και τα εχεις ανα πασα στιγμη τα αλογα κατω απο το ποδι σου...δεν περιμενεις να φορτισει το συστημα... συν τους ψαρωτικους ηχους της σκαστρας και του turbo ....


παντως περα απο την πλακα... δεν ειναι παραλογο το KERS , αν εχεις στοχο την αξιοπιστια ..την γραμμικοτητα και κοφτερη αποκριση και διατηρηση η βελτιωση της καταναλωσης .Μπορει να ακουγεται αρκετα "ξενερωτο" σε σχεση με τουρμπινες και κομπρεσσορες ,αλλα μεχρι και η porsche το υιοθετησε στην καινουργια gt3 που απο ανεκαθεν ηταν αυστηρα ατμοσφαιρικη και αγωνιαρικη....αρκει το συστημα να φορτιζεται ταχυτητα και να ναι διαθεσιμο συνεχως για χρηση αυτοματα κι οχι οπως στη formula 1 ..
Απάντηση με παράθεση