Το συγκεκριμένο μοντέλο (SCoupe GT) επειδή έχει περάσει από τα χέρια μου πολύ παλιότερα, ειδικά με άλλη τουρμπίνα, ανεβασμένες πιέσεις, intercooler (δεν έχει από τη "μάνα" του) και κάτι άλλα ψιλολοΐδια, γάζωνε, αλλά τερμάτιζε στα 205 -βία 210- αφού αν ανέβαζες κόφτη, είχες πολλές πιθανότητες να φτιάξεις βαλβιδόσουπα. Καλύτερη λύση ήταν να μακρύνεις την τελική σχέση, αλλά τότε που ήταν στα high του το συγκεκριμένο μοντέλο, τα "περίεργα" ανταλλακτικά αποτελούσαν θέμα. Μην ξεχνάμε πως μιλάμε για αυτοκίνητο του 1992...
Οπότε, καλά πήγε ο κορεάτης ...
Α, και κάτι που ασφαλώς ξέρετε ήδη, αλλά το αναφέρω ακαδημαϊκά.
Υπάρχουν κάποια λίγα Lantra τα οποία κάτω από το καπώ είναι full Evo xx ( xx αναλόγως μοντέλου) και πηγαίνουν πάρα πάρα πολύ καλά...
__________________
Fast cars do not kill.
Slow drivers, do!!!
Saneatsu Abukara
|