Το 0,6mm μου φαίνεται λογικό.
Πάντως, παρατήρησα ότι, καινούρια (στο 0,75mm) δουλεύουν άριστα, αλλά μετά από 15-20.000 χλμ, παρατηρώ κομπιάσματα, αν και διατηρώ σταθερό το διάκενο στο 0,75mm, λες και πέφτει η απόδοσή λειτουργίας τους. Έτσι αναγκάζομαι να τα "κλείνω" σταδιακά. Παλιά τα δούλευα στο 0,4mm (με over 0,8 bar) χωρίς κανένα "κόμπιασμα" αλλά με υποψία μείωσης HP. Από την άλλη, υποπτεύομαι ότι αυτό μας δίνει και την δυνατότητα χρήσης βενζίνης 95 RON !!!
Καταλήγοντας, μάλλον αυτό ενδείκνυται. Δλδ, να τα "κλείνουμε" σταδιακά.
Τώρα για πρωινή εκκίνηση, δεν θυμάμαι κάποια δυσλειτουργία. Δεν αποκλείεται. όμως..
__________________
ΜΥΣΤΙΚΟΣ ΔΑΙΜΩΝ!!!!
|