Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από LISSAS
έλεγχος και τυχόν "ρύθμιση" βαλβίδων μετά από κάποια χλμ (κυρίως, αν τις ακούς να χτυπάνε όταν το μοτέρ είναι ζεστό), σίγουρα θα χρειάζεται. Απλά δεν ρυθμίζονται με τον κλασικό τρόπο (βιδο-ξεβίδωμα κοχλία με παξιμάδι ασφάλισης) αλλά...με αλλαγή καπελώτων!!
Καταλήγοντας, καλό είναι ένα τσεκάρισμα, αν και δεν νομίζω ότι θα σου λύσει το προαναφερθέν πρόβλημά σου...
|
εξαγωγησ 25.35 και εισαγωγεισ 15.25 διακενο και εχει ρυθμιστικα ποτιρακια οχι καπελοτα ι ροδελεσ
