Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #4  
Παλιά 28-10-12, 19:51
Το avatar του χρήστη ΠΑΡΟΥΤΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
ΠΑΡΟΥΤΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ Offline:

Πορωμένο Μέλος
 
Εγγραφή: 26-12-2003
Μοντέλο: πλεον ΑΕ-111
Περιοχή: Αθηνα
Ηλικία: 40 male
Μηνύματα: 684
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 330
ΠΑΡΟΥΤΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από neos3103 Εμφάνιση μηνυμάτων
Χαίρετε , έχω ενα Corolla ee111 1,300 μοντέλο 1998 , στρογγυλοφαναρο μπροστα , και εκανα αλλαγη ρουλεμαν στους εμπρος τροχους ( 320000 χλμ ) , με ελαστικα περιπου να εχουν κάνει 35000 χλμ , εκτοτε το αυτοκινητο εχασε την σταθεροτητα του , την αισθηση στο τιμονι , αλλαζει πορεια με την παραμικρη ανωμαλια στο δρομο , νιωθεις οτι πλεει , σαν να μην πατανε οι αναρτησεις του , και γενικα δεν ειναι το αυτοκινητο που ήταν πριν. Εχω πάει σε τουλαχιστον 5 ευθυγραμμισαδες και υποτιθεται οτι ολοι ειναι καλοι στο χωρο τους - καθε φορα που πηγαινω σε καποιον ο καθενας βλεπει και διαφορετική ρυθμιση ευθυγραμμισης να εχει το αυτοκινητο - πως γινεται αυτο δεν ξερω - κανενας μεχρι τωρα δεν εχει βρει τη ρυθμιση που ειχε το αυτοκινητο πριν που πηγαινε κυριολεκτικα σαν τρενο - φοραει bilstein αμορτισερ - και σιγουρα δεν ειχε καλη ευθυγραμμιση ( τραβαγε λιγο δεξια ) αλλα γατζωνε κατω και δεν αλλαζε πορεια λες και παιζεις ηλεκτρονικο παιχνιδι - ταλαιπωρουμαι σχεδον ενα χρονο και αποτελεσμα μηδεν - μαλλον πρεπει να παω σε καποιον που να μπορει να εχει διαθεση να δοκιμασει με αρκετες ρυθμισεις . Αν μπορει καποιος να με βοηθησει - Σταυρος.


Καταρχήν σας ευχαριστώ για την ανταπόκριση στο πρόβλημα , όταν τρέχω μπορώ να πω πως ειναι καλυτερα τα πράγματα , και ειδικά όταν η ασφαλτος είναι καλής ποιότητας. Το ιστορικό του αυτοκινήτου δεν το γνωρίζω πραγματικά , μεταχειρισμένο το έχω εδω και 100.000 χλμ περίπου , οσοι το εχουν δει δεν φαινεται να εχει τρακαρει εμπρός τουλαχιστον για να επηρεασει την ευσταθεια του. Βέβαια μετά την αλλαγη των ρουλεμαν εμπρος παρουσιαστηκε το προβλημα. Η αλλαγη εγινε στον Παπαδαμαντιου - Toyota - Εξουδιοδοτημενο Συνεργειο - με αυθεντικά ρουλεμαν , αλλα κατά την αλλαγη δεν χρησιμοποιησαν εξωλκέα αλλά σφυρί για να βγαλουν τον πειρο που συνδεει το μουαγιε με το ακραξονιο - αν τα λεω καλα - ρωτησα και αλλους μηχανικούς και μου ειπαν πως ετσι κανουν πολλοι αλλα δεν ξερω αν οφειλεται σε αυτο.
Σφυρι- καλεμι δεν αλλαζουμε εδω στην ελλαδα ακομα και εξουσιοδοτημενοι να ειναι... σιγουρα παντως το προβλημα δεν ειναι απο αυτο... δοκιμασε να κανεις μια ευθυγραμμισουλα να δεις που ειναι το αμαξι και επισης να ζητησεις να δεις τη συγκλιση των τροχων στον εμπροσθιο αξονα δλδ ποσα μετρα φευγει το αμαξι στο χιλιομετρο (m/km ειναι η κλιμακα) το κανονικο πρεπει να ειναι απο 0-3 για να μην εχεις προβλημα αν ειναι πανω απο αυτες τις τιμες τοτε ειναι απο αυτο
__________________
Απάντηση με παράθεση