καλησπερα και απο εμενα.
καταρχας να ξεκινησουμε σωστα.ανακλιση δεν ειχε γινει ποτε σε οτι εχει να κανει με την καταναλωση λαδιου σε μοτερ zz.απλα υπαρχει τεχνικη οδηγια και παραταση της εγγυησης στην καταναλωση λαδιου + 1 χρονο(απο το εργοστασιο)
δηλαδη 7 χρονια ¨η 200.000 χλμ.οντως 1 λιτρο στα χλμ που γραφεις ειναι πολυ.οι λυσεις ειναι οι εξης κατα την γνωμη μου:μοτερ μεταχ γενιας 2004 και μετα(ειται 1,4 ,1,6 ,1,8) (δεν φενεται ουτος η αλλος) η αλλη λυση το λυνεις και βλεπεις τι γινεται αν και πιστευω με τοσα μοτερ που εχω δει λυμενα οτι οι κυλινδροι θα εχουν γινει οβαλ(το προβλημα ειναι απο τα ελατηρια-εμβολα)τα βελτιωμεναα εχουν περισσοτερες τρυπες λαδιου.τωρα για ρεκτιφιε θα δεις και θα πραξεις.η λυση που θα επιλεξεις συγουρα εξαρταται και απο το οικονομικο που θα διαθεσεις.
Υ.Γ για να μην υπαρξουν περεξιγησεις για το θεμα εγγυησης προηποθετει οτι το αυτο/το κανει ολα τα απαιτουμενα service που οριζει ο κατασκευαστης σε επισημο συνεργειο ¨η να μπορει ο πελατης να αποδιξει με εγγραφα ανταλ/κων
οτι τα ανταλ/κα ειναι εφαμιλα με αυτα που οριζει ο κατασκευαστης
|