Όχι ρε Μιχάλη!
Και το δικό μας επάνω στην πολλαπλή είχε καταλύτη και τον 2ο κάτω από το πάτωμα.
Αλλάζοντας την πολλαπλή-καταλύτη με το χταπόδι (χωρίς καταλύτη) δεν έχεις κανένα πρόβλημα με λαμπάκι εφόσον, τον 2ο λάμδα τον μεταφέρεις πίσω από τον 2ο καταλύτη (που πλέον θα είναι και ο μοναδικός στο αυτοκίνητο)!
Μπορείς βέβαια να μεταφέρεις τον καταλύτη μπροστά απο τον λάμδα, αλλά απ ότι είδα στην δική μου περίπτωση (το είχα κάνει εγώ) είναι να καταστρέφεις την "λειτουργία" του χταποδιού! Οπότε και το άλλαξα και το αυτοκίνητο επανήλθε!
Οπότε μακραίνεις τον 2ο λάμδα, τον τοποθετείς μετά από τον καταλύτη που είναι κάτω από το πάτωμα και είσαι κομπλέ!!! Μην ακούσεις για αλλαγή ωμικής αντίστασης, π@π@ριές σ΄αυτή την περίπτωση!
Τον 1ο λάμδα τον βάζεις αμέσως μετά το χταπόδι εκεί που ενώνονται οι 4 σωλήνες, έτσι έχεις έναν καταλύτη ανάμεσα σε 2 λάμδα....
__________________
Σημασία δεν έχει πόσο γρήγορο αυτοκίνητο έχεις, άλλα πόσο γρήγορα μπορείς να το οδηγήσεις...!!!!...Γιατί το όριο είναι μια λεπτή γραμμή που δύσκολα πιάνεται αλλά εύκολα ξεπερνιέται....
Που & Που είναι καλό να κάνουμε μια παύση από την αναζήτηση της ευτυχίας και απλώς να είμαστε ευτυχείς....
|