Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #178  
Παλιά 25-09-12, 14:20
Το avatar του χρήστη GiWrGoS@XXX
GiWrGoS@XXX Offline:
Πορωμένο Μέλος
 
Εγγραφή: 08-09-2006
Μοντέλο: E11 1.4 vvti g6
Περιοχή: athina
Ηλικία: 41 male
Μηνύματα: 686
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 3 φορές σε 3 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 309
GiWrGoS@XXX έχει φοβερή αύρα GiWrGoS@XXX έχει φοβερή αύρα GiWrGoS@XXX έχει φοβερή αύρα
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από NikiforosGT Εμφάνιση μηνυμάτων
οχι δεν ηταν ετσι, δεν το καταλαβες καλα! τα 0.33λτ/λεπτο χρειαζονταν για καθε 1000 κυβικα οταν δουλευουμε βενζινη βασικο καυσιμο! γιατι το υδρογονο θα ηταν για βοηθεια δλδ να κανουμε καλυτερη καυση! αυτο το ελεγε στους διαχωριστες του smart-cover.gr αλλα ειναι ΜΑΖΙ με το οξυγονο και ετσι δεν ισχυει στον δικο μου! οπως εχει πει και ο Σακης 33 στο θεμα του. Δεν παθαινει ζημια απλα μπορει να κανεις υδρατμους και χωρις υδατοπαγιδα μπορει να πανε μεσα στο μοτερ! εννοειτε πως βαζεις υδατοπαγιδες δλδ κοινως αφυγραντηρες πεπιεσμενου αερα! στο youtube ειδα παντως μοτερακια να δουλευουν μονο με υδρογονο αλλα σε παγκο!!! ο διαχωριστης μου ηταν 11 πλακων και μπορουσε να φτασει σε παραγωγη και τα 4 λιτρα καθαρου υδρογονου ανα λεπτο στα 30Α (χωρις PWM) συμφωνα με τον κατασκευαστη του απο την Χαβαη. Αυτο με την pwm εχεις δικιο δεν το ειχα σκεφτει! αλλα θελει προγραμμα υπολογισμου ομως! παντως για μηχανες σταθερης ταχυτητας ανετα γινεται!!! γιατι δεν θελουμε καν εγκεφαλο δεν εχει ηλεκτρονικα τπτ και εχει σταθερο γκαζι. Πχ μπορουμε να εχουμε κινητηρα να δουλευει γεωτρηση!
ισως μετα απο δοκιμες , με καμια μηχανικη συνδεσμολογια να ανοιγες το ποτενσιομετρο αναλογικα ανα 1000στροφες με το τραβηγμα της ντιζας καθως πατας γκαζι .. αλλα δε νομιζω οτι θα ειχε την απαιτουμενη ακριβεια και αποδοση


Μια αλλη σκεψη θα ηταν να εχεις μια εγκατασταση σαν αυτη του υγραεριου με μια μικρη δεξαμενη... πνευμονα και εξτρα μπεκ στην εισαγωγη και εγκεφαλακι που περνει σημα απο τον μαμα εγκεφαλο και το παραμετροποιει με βασει τις ιδιοτητες του υδρορονου... η μονη διαφορα θα ειναι οτι η δεξαμενη θα αποθηκευει προσωρινα μια (οχι πολυ μεγαλη )ποσοτητα υδρογονου απο το συστηματακι παραγωγης υδρογονου ωστε να υπαρχει ικανη ποσοτητα για ολες τις συνθηκες επιταχυνσης , χωρις να αυξομειωνεις αμπερ κτλ κι απο κει το υδρογονο θα πρεσσαρεται απο τον πνευμονα και θα ψεκαζεται μεσω των μπεκ οπως η βενζινη ή το υγραεριο.. ειτε των εργοστασιακων αν το κανεις αποκλειστικα υδρογονοκινητο.. ειτε με εξτρα μπεκ στην εισαγωγη !!.....Με ολα αυτα θα εχεις ενα σχεδον αυταρκες αυτοκινητο που απλα μια στο τοσο θα χρειαζεται ηλεκτρολυτη .Και επειδη δεν θα σε νοιαζει η καταναλωση μιας και δεν θα πληρωνεις βενζινες θα μπορεις να παιξεις με πιο πολυ καυσιμο ..... το θεμα ειναι...εχει λιπαντικες ιδιοτητες το υδρογονο απο μονο του ?? ή θα ειναι οι θερμοκρασιες στο θεο και θα καις βαλβιδες??

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη GiWrGoS@XXX : 25-09-12 στις 14:54.
Απάντηση με παράθεση