Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #176  
Παλιά 25-09-12, 13:39
Το avatar του χρήστη GiWrGoS@XXX
GiWrGoS@XXX Offline:
Πορωμένο Μέλος
 
Εγγραφή: 08-09-2006
Μοντέλο: E11 1.4 vvti g6
Περιοχή: athina
Ηλικία: 41 male
Μηνύματα: 686
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 3 φορές σε 3 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 309
GiWrGoS@XXX έχει φοβερή αύρα GiWrGoS@XXX έχει φοβερή αύρα GiWrGoS@XXX έχει φοβερή αύρα
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από NikiforosGT Εμφάνιση μηνυμάτων
Σκεφτηκα κάτι αλλα με πρόλαβαν αλλοι! http://answers.yahoo.com/question/in...3145953AAefZWx

εχω μια απορια! αν υποθεσουμε οτι εχουμε μεγαλο ή περισσοτερους απο εναν διαχωριστες και ανεξαρτητες πηγες ενεργειας πχ μερικες μπαταριες ακομα, μπορουμε να δουλεψουμε το μοτερ μας ΜΟΝΟ με υδρογονο??? δλδ την εξοδο υδρογονου την συνδεουμε στην εισοδο της μπεκιερας, ή στην εισαγωγη και καταργουμε τα μπεκ απο την ECU κατι τετοιο. Δεν σκεφτομαι φυσικα να το κανω! απο απλη μηχανολογικη περιεργεια ρωταω!!! παντως σε μικρα μοτερακια πχ απο γεννητρια ρευματος το εχουν κανει!!! η μεγαλυτερη οικονομια θα ηταν αν ειχαμε την οροφη του αυτοκινητου ηλιακο πανελ να φορτιζει μπαταριες και να παιρνουμε απο εκει!!! αυτο που με προβληματιζει είναι η αναλογια του μειγματος! και το προβλημα ειναι οτι επειδη το υδρογονο με αυτον τον τροπο ΔΕΝ αποθηκευεται οτι παραγει το καιει δλδ πρεπει η παραγωγη να φτανει για να μετακινειτε το οχημα μας! το κακο ειναι οτι η παραγωγη μενει ιδια ανεξαρτητως απο το πόσο γκαζι πατάμε!!! ετσι η ροη ειναι συνεχεια η ιδια!!! οποτε το μειγμα θα εχει αναλογια οτι νανε!!! για μια μηχανη καυσης που δεν εχει γκαζι και δουλευει σταθερες στροφες πχ ενα μοτερακι γεωτρησης κτλ μπορει να γινει, στο αμαξι ομως? δυσκολο! πως θα ξεπεραστει αυτο το θεμα? καμια ιδεα κανείς εχει?

http://www.youtube.com/watch?v=JtRcmpyrsv8
http://www.youtube.com/watch?v=V1LHN...eature=related (ΦΙΑΤ 500!!!!!)
http://www.youtube.com/watch?v=S9Unq...eature=related
http://www.youtube.com/watch?v=ifzcP...eature=related
μηχανικος δεν ειμαι αλλα αφου εχεις την γεννητρια παλμων και ρυθμιζεις την παραγωγη αυξανοντας και μειωνοντας τα αμπερ....θα εκανες το αμαξι ηλεκτρογκαζο στην ουσια δουλευοντας με ποντενσιομετρο και με ενα καταλληλο προγραμμα στον εγγεφαλο θεωρητικα με βαση φορτια κτλ θα ανοιγοκλεινε το ποτενσιομετρο και την πεταλουδα οσο χρειαζεται αυξομειωνοντας την παραγωγη υδρογονου μεσω PWM

Ομως αν θυμαμαι , σου χαν πει οτι δεν μπορεις να δουλεψεις με παραπανω υδρογονο απο 0.3 mL (κοβοντας περαιτερω βενζινη ) γιατι θα κανεις ζημια στο μοτερ..... αρα??? δεν μπορεις λογικα να το δουλεψεις με σκετο υδρογονο ...ετσι δεν ειναι???
Απάντηση με παράθεση