Σκεφτηκα κάτι αλλα με πρόλαβαν αλλοι!
http://answers.yahoo.com/question/in...3145953AAefZWx
εχω μια απορια! αν υποθεσουμε οτι εχουμε μεγαλο ή περισσοτερους απο εναν διαχωριστες και ανεξαρτητες πηγες ενεργειας πχ μερικες μπαταριες ακομα, μπορουμε να δουλεψουμε το μοτερ μας ΜΟΝΟ με υδρογονο??? δλδ την εξοδο υδρογονου την συνδεουμε στην εισοδο της μπεκιερας, ή στην εισαγωγη και καταργουμε τα μπεκ απο την ECU κατι τετοιο. Δεν σκεφτομαι φυσικα να το κανω! απο απλη μηχανολογικη περιεργεια ρωταω!!! παντως σε μικρα μοτερακια πχ απο γεννητρια ρευματος το εχουν κανει!!! η μεγαλυτερη οικονομια θα ηταν αν ειχαμε την οροφη του αυτοκινητου ηλιακο πανελ να φορτιζει μπαταριες και να παιρνουμε απο εκει!!! αυτο που με προβληματιζει είναι η αναλογια του μειγματος! και το προβλημα ειναι οτι επειδη το υδρογονο με αυτον τον τροπο ΔΕΝ αποθηκευεται οτι παραγει το καιει δλδ πρεπει η παραγωγη να φτανει για να μετακινειτε το οχημα μας! το κακο ειναι οτι η παραγωγη μενει ιδια ανεξαρτητως απο το πόσο γκαζι πατάμε!!! ετσι η ροη ειναι συνεχεια η ιδια!!! οποτε το μειγμα θα εχει αναλογια οτι νανε!!! για μια μηχανη καυσης που δεν εχει γκαζι και δουλευει σταθερες στροφες πχ ενα μοτερακι γεωτρησης κτλ μπορει να γινει, στο αμαξι ομως? δυσκολο! πως θα ξεπεραστει αυτο το θεμα? καμια ιδεα κανείς εχει?
http://www.youtube.com/watch?v=JtRcmpyrsv8
http://www.youtube.com/watch?v=V1LHN...eature=related (ΦΙΑΤ 500!!!!!)
http://www.youtube.com/watch?v=S9Unq...eature=related
http://www.youtube.com/watch?v=ifzcP...eature=related