Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #25  
Παλιά 21-09-12, 14:57
Το avatar του χρήστη GiWrGoS@XXX
GiWrGoS@XXX Offline:
Πορωμένο Μέλος
 
Εγγραφή: 08-09-2006
Μοντέλο: E11 1.4 vvti g6
Περιοχή: athina
Ηλικία: 41 male
Μηνύματα: 686
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 3 φορές σε 3 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 309
GiWrGoS@XXX έχει φοβερή αύρα GiWrGoS@XXX έχει φοβερή αύρα GiWrGoS@XXX έχει φοβερή αύρα
οκ εγω δεν αντιλεγω οσον αφορα το 5w 30 σαν βελτιστο δεικτη...ομως το μοτερ μου και των περισσοτερων... πλεον δεν ειναι καινουργια... οι ανοχες εχουν μεγαλωσει και δεν θα θελα ξαφνικα να αρχισω να βλεπω καταναλωσεις λαδιου μετα απο 5-10000χλμ χρησης ...Απο κει και περα αν ειναι να βαλεις 5w 30 δωσε κατι παραπανω και βαλε καλες μαρκες κι οχι της αντιπροσωπειας... θα δεις αλλο αυτοκινητο και θα χεις και το κεφαλι σου υσηχο


παρεπιπτοντως...ελπιζω να μην λεω πατατες αλλα το 10w 40 εχει μεγαλυτερο ευρος ωφελιμης λειτουργιας ευνοοντας τα θερμοτερα κλιματα, ενω το 5w 30 ειναι για πιο βορεια κλιματα ευννοοντας την ομαλη εκκινηση σε χαμηλοτερες θερμοκρασιες...Δηλαδη 10w40 σημαινει οτι το λαδι λιπαινει στο 100% σε θερμοκρασιες απο 10 βαθμους μεχρι 40 βαθμους( 10στους 12 μηνες αυτο το ευρος θερμοκρασιων επικρατουν στην ελλαδα )
ενω το 5w30 λιπαινει στο 100% σε θερμοκρασιες απο 5 εως 30βαθμους ...αρα τους καλοκαιρινους μηνες επαρκει οριακα ή και υστερει κιολας ..Μπορει να το χω καταλαβει και λαθος βεβαια ..

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη GiWrGoS@XXX : 21-09-12 στις 15:06.
Απάντηση με παράθεση