Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
Απαντ
  #8  
Παλιά 21-09-12, 13:02
keichi Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 30-08-2009
Ηλικία: 40
Μηνύματα: 857
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 279
keichi είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Απαντ

Λαθος, λαθος...
-Το πρωτο νουμερο προσδιοριζει τη χαμηλοτερη δυνατη θερμοκρασια αντλησης του λαδιου ( πχ το 10αρι αντληται μεχρι τους -18*C...Πιο κατω πηζει...Ενω το 5αρι αντληται και στους -30*C).
-To δευτερο νουμερο δειχνει το κινηματικο ιξωδες στους 100*C....Δηλαδη ποσο πaχυ ή ποσο λεπτο ειναι στους 100*C. Οσο ανεβαινει το νουμερο, τοσο πιο χοντρο ειναι το λαδι, και οσο πιο χοντρο ειναι το λαδι τοσο μειωνεται η ταχυτητα του στο κυκλωμα λιπανσης και ψυχει λιγοτερο τη μηχανη...Το χοντρο λαδι επησης εχει μεγαλη ειδικη θερμοτητα και δεν απορροφα γρηγορα τη θερμοτητα της μηχανης για να την ψυξει.
Οσο πιο χοντρο τοσο πιο σκ@τα ειναι, και ας νομιζει ο κοσμος το αντιθετο...Εκτος αν επιβαλλει χοντρο λαδι το εργοστασιο
Απάντηση με παράθεση