Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #4  
Παλιά 21-09-12, 11:44
Το avatar του χρήστη GiWrGoS@XXX
GiWrGoS@XXX Offline:
Πορωμένο Μέλος
 
Εγγραφή: 08-09-2006
Μοντέλο: E11 1.4 vvti g6
Περιοχή: athina
Ηλικία: 41 male
Μηνύματα: 686
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 3 φορές σε 3 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 309
GiWrGoS@XXX έχει φοβερή αύρα GiWrGoS@XXX έχει φοβερή αύρα GiWrGoS@XXX έχει φοβερή αύρα
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από keichi Εμφάνιση μηνυμάτων
Και αυτο εδω ρε παιδες...Κοιταξτε τι λαβρακια βγαζω...Επισημα ολα...5w-30 παντου και παντα λενε...
http://toyota-club.net/files/07-01-10/eg6020-toy.pdf
με τοσο ψιλο λαδι, ειδικα το ελληνικο καλοκαιρι , πιθανον να εχεις μια καποια καταναλωση λαδιου (αλλα και καλυτερο στροφαρισμα βεβαια) ...και μετα απο αυτο που παθανε με τα vvti μοτερ και τα μπλοκ που αλλαξανε , ολοι βαζουν 10w 40 ωστε να μην υπαρχει εμφανης καταναλωση λαδιου....ειναι και ψυχολογικο το θεμα, το 10w 40 ειναι πιο all around και αλλαζεται και πιο συχνα (7500χλμ) ενω το 5w 30 προτεινεται για 15000.... και θα δεις σιγουρα μια καταναλωση λαδιου...αναλογως και την κατασταση του μοτερ ....θεμα δικο σου ειναι...αν δεν φρικαρεις με το να σου λειπουν καποια ml λαδιου..... δοκιμασε το!
Απάντηση με παράθεση