Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
απαντ
  #120  
Παλιά 19-09-12, 07:46
keichi Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 30-08-2009
Ηλικία: 40
Μηνύματα: 857
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 279
keichi είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
απαντ

Του πατερα μου στην αντιπροσωπεια το αλλαξαν με το ματζαφλαρι. ''Φουσκωναν'' τους κυλινδρους για να μεινουν καρφωμενες πανω οι βαλβιδες και εκαναν την αλλαγη.
Τα EE90 με τη μηχανη 2Ε ειχαν πολυ ιδιαιτερο θεμα με τα τσιμουχακια τους, δεν αντεχαν πολλα χιλιομετρα σε φαση που θεωρουνταν νορμαλ φθορα αυτη η αλλαγη για τους 2Ε των ΕΕ90...Οσους ιδιοκτητες ξερω, το πολυ μεχρι τις 170.000 τα ειχαν αλλαξει ολοι. Μου το χουν πει και πολλοι μαστορες οτι αυτες οι μηχανες ''βγαζουν'' νωρις τσιμουχακια, τα αλλαζεις και ολα κομπλε...Οι υπολοιποι κινητηρες της TOYOTA δεν ειχαν τετοιο προβλημα, εβγαζαν πολλα χλμ τα τσιμουχακια τους πανω απο 250.000χλμ...Το προβλημα με τα τσιμουχακια το ειχαν μονο οι 2Ε, κανενα αλλο.
Απάντηση με παράθεση