Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #645  
Παλιά 10-09-12, 20:29
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1039
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
Αυτο εννοειτε! αλλα εξαρταται απο παρα πολλους αλλους παραγοντες κυριως απο το ποσα κυβικα ειναι το αμαξι μας φυσικα, και κατα κυριο λογο που οδηγαμε! ειναι γνωστο σε ολους πως αμαξια μεσα στην πολη καινε πολυ παραπανω! πχ εμενα σε ταξιδι με μερικα χλμ μεσα σε πολη κα μερικα σε διαδρομες βουνισιες κτλ οποτε δεν ειχα παντα στρωτη οδηγηση ειχα καταναλωση 7,4 ενω μεσα στην πολη παει ακομα και 10,2+!!! με το A/C ανοιχτο εβλεπα και πανω απο 11,5!!! αν μπορουσα να οδηγησω ποιο προσεκτικα να το πω ετσι και σε ταξιδια εθνικη ποιο ισιοι δρομοι και ανοιχτοι δλδ χωρις σταματα-ξεκινα θα πηγαινε πολυ κατω απο 7,4. Τα σταματα-ξεκινα και η κινηση σκοτωνει την οικονομια. Μικροτερο ρολο φυσικα παιζουν οι καιρικες συνθηκες, αν εχουμε πραγματα στο αμαξι να εξεχουνε, ανοιχτα παραθυρα, διαστασεις ελαστικων, σχεσεις σασμαν και πολλα αλλα....καπου ειχα διαβασει πχ με κεραια ανοιχτη ορθια στα παλια αμαξια που ηταν ετσι ειχε σημαντικη αυξηση καταναλωσης! ακομα και οι μη ευθυγραμμισμενοι τροχοι ή η λαθος πιεση αερα ελαστικων αυξανει την καταναλωση ένα ποσοστό, οπως και αν η βενζινη ειναι νοθευμενη και ποσα οκτανια. Φασούλι φασουλι γεμιζει το σακουλι οπως λενε....
Απάντηση με παράθεση