Θέμα: Toyota GT86
Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #286  
Παλιά 05-09-12, 15:26
Το avatar του χρήστη toyota mania
toyota mania Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 02-01-2005
Μοντέλο: Avensis
Περιοχή: καρδίτσα
Ηλικία: 52 male
Μηνύματα: 2.679
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 1 φορές σε 1 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 519
toyota mania είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Ο boxer σας πειραξε.Η porsche που κανει παπαδες με τους boxer και εχει στειλει στα ουρανια αυτους τους κινητηρες, δεν νομιζω να ειναι τυχαια εταιρεια.Κορυφαιοι κινητηρες και στην ατμοσφαιρικη του μορφη, η GT3 RS 4.0 βγαζει 500 ατμοσφαιρικα αλογα με θεικο ηχο,αλλα και στην TURBO μορφη που πανε πανω απο 1000αλογα για πλακα.
Τωρα για ιταλικα χρεπια boxer τις alfa romeo αστο καλυτερα.
Και τελος ο κινητηρας δεν ειναι SUBARU που εγινε TOYOTA, αλλα η ΤΟΥΟΤΑ ειχε ενεργη συμμετοχη μεχρι και την τελευταια βιδα καθως εφτιαχνε παλια boxer.Απλως αποτελει εξελιξη τις σειρας FB τις SUBARU,αλλα ολα εχουν ξανασχεδιαστει. Μπλοκ-στροφαλος-μπιελες-πιστονια-κεφαλη.Εχει ΤΟΥΟτιστικη διαμετροΧδιαδρομη 86Χ86(ιδια με του 3S-GTE)και δεν νομιζω να υπαρχει κανενας κινητηρας SUBARU 86Χ86.Εξαλλου ο πιο δυνατος boxer ατμοσφαιρικος 2λιτρος τις SUBARU εφτανε τα 150 αλογα.
Εγω πιστευω οτι προκειται για παρεξηγημενους κινητηρες,και προφανως επειδη ειναι δυσκολη στην κατασκευη δεν χρησημοποιουνται οσο θα επρεπει.
__________________
Ηρακλης. 4A-FE Power και τωρα 2SZ-FE.
Απάντηση με παράθεση