Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #70  
Παλιά 03-09-12, 23:22
Το avatar του χρήστη ΜΑΝΩΛΗΣ 19
ΜΑΝΩΛΗΣ 19 Offline:
Κυριλέ Μέλος
 
Εγγραφή: 10-01-2009
Μοντέλο: ΑΕ101
Περιοχή: ΑΘΗΝΑ
Ηλικία: 34
Μηνύματα: 416
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 242
ΜΑΝΩΛΗΣ 19 είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από NikiforosGT Εμφάνιση μηνυμάτων
Τι σχεση εχει αυτο ??? τα παλιοτερα Auris ειχαν μηχανικο σασμαν με 5 ταχυτητες και τα νεοτερα οπως δλδ το 1.33 ειναι με 6 ταχυτητες με μηχανικο σασμαν. Το υβριδικο εκτος οτι ειναι 1800 κυβικα + ηλεκτροκινητηρα εχει σασμαν 6ταχυτο σειριακο CVT! (http://en.wikipedia.org/wiki/Continu..._transmission). Τα 6ταχυτα ειναι ποιο οικονομικα για ταξιδια και εκτος πολης εννοειτε! εκτος και αν εχουν μακρυτερες και τις αλλες ταχυτητες σε σχεση με το 5ταχυτο σασμαν, δεν το ξερω αυτο.
Επειδη το εχει ο αδερφος μου το 1.33 με το μηχανικο 6ταχυτο σασμαν ειναι εντελως φυσιολογικο το 6 κατι με οικονομικοτατη οδηγηση ομως! επισης βοηθαει και το start/stop αν και πιστευω πως καταπονει την μιζα.

Το σύστημα start/stop δεν χρησιμοποιηθεί την μίζα για να θέσει ξανά σε λειτουργία τον κινητήρα...η κίνηση δίνεται από ένα προφορτισμενο ελατήριο....
Απάντηση με παράθεση