Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #65  
Παλιά 02-09-12, 11:03
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1039
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από jason Εμφάνιση μηνυμάτων
καπως πρεπει να πουλησει και το υβριδικο...
Τι σχεση εχει αυτο ??? τα παλιοτερα Auris ειχαν μηχανικο σασμαν με 5 ταχυτητες και τα νεοτερα οπως δλδ το 1.33 ειναι με 6 ταχυτητες με μηχανικο σασμαν. Το υβριδικο εκτος οτι ειναι 1800 κυβικα + ηλεκτροκινητηρα εχει σασμαν 6ταχυτο σειριακο CVT! (http://en.wikipedia.org/wiki/Continu..._transmission). Τα 6ταχυτα ειναι ποιο οικονομικα για ταξιδια και εκτος πολης εννοειτε! εκτος και αν εχουν μακρυτερες και τις αλλες ταχυτητες σε σχεση με το 5ταχυτο σασμαν, δεν το ξερω αυτο.
Επειδη το εχει ο αδερφος μου το 1.33 με το μηχανικο 6ταχυτο σασμαν ειναι εντελως φυσιολογικο το 6 κατι με οικονομικοτατη οδηγηση ομως! επισης βοηθαει και το start/stop αν και πιστευω πως καταπονει την μιζα.
Απάντηση με παράθεση