Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #10  
Παλιά 28-08-12, 00:40
Το avatar του χρήστη GiWrGoS@XXX
GiWrGoS@XXX Offline:
Πορωμένο Μέλος
 
Εγγραφή: 08-09-2006
Μοντέλο: E11 1.4 vvti g6
Περιοχή: athina
Ηλικία: 41 male
Μηνύματα: 686
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 3 φορές σε 3 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 309
GiWrGoS@XXX έχει φοβερή αύρα GiWrGoS@XXX έχει φοβερή αύρα GiWrGoS@XXX έχει φοβερή αύρα
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από kostas_8 Εμφάνιση μηνυμάτων
Αυτη τη στιγμη ετσι οπως ειμαι για ενα ελευθερο τελικο, για ηχο πιο πολυ, με βλεπω και καταλυτη και τιποτα αλλο μεχρι να μαζεψω λεφτα..
Μην πειραξεις την διατομη του σωληνα... γνωμη μου..Μολις ανοιξουν τα καζανια θα χασεις πολυ backpressure και θα ξυριζει πανω απο τις 4500 αλλα θα χασει αρκετα χαμηλομεσαιες,καλυτερα καταργησε το μεσαιο αν δεν σε ικανοποιει ο ηχος απο το τελικο μονο και θες κατι παραπανω σε γκαζια .
Δεν εχω παραπονο απο την δικη μου εξατμιση... ειδικα τον πρωτο χρονο ,ειχα δει τρελη διαφορα σε αποδοση σε σχεση με πριν...κυριως γιατι ο μαμα καταλυτης ειχε τα χαλια του κι επειδη το αμαξι ψιλοεκαιγε λαδι μεχρι να το αγορασω και να γινει rebuild ,ισως και τα μαμισια καζανια να ταν ψιλοβουλομενα .Παντως τωρα αν ξαναεφτιαχνα εξατμιση θα αλλαζα καταλυτη,τελικο ( group N κι ας με πειτε καγκουρα...η πιο φτηνη και αποδοτικη λυση με ραλιαρικο ηχο..) ,θα καταργουσα το μεσαιο και θα αφηνα την στοκ διατομη σωληνας ..Απο οτι λενε κι αλλα παιδια εδω ειναι η πιο value for money και αποδοτικη λυση αν δεν εχεις σκοπο για μεγαλυτερου ευρους βελτιωσεις κι απλα γουσταρεισ να ακους βαβουρα και να χεις λιγο νευρο παραπανω...
Απάντηση με παράθεση