Θέμα: 111 FORUM
Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #1388  
Παλιά 10-08-12, 12:00
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1039
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από skour Εμφάνιση μηνυμάτων
Τελικά ο Ανδρέας είχε δίκιο που είπε ''μην εμπιστεύεσαι τους τουοταιους''. Αλλαξα την πολλαπλή αλλά ο θόρυβος παρέμεινε,τσάμπα τα λεφτα. Δεν έχουμε βρει ακόμα τι φταίει.Ταπώσαμε την εξάτμιση κ δεν έχανε απο κάπου. Μου είπαν οτι ίσως να χουν σπάσει τα διαφράγματα στο καζανάκι. Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί αυτός ο θόρυβος που κάνει ειναι μόνο μεταξύ 3-4 χιλιάδων στροφών.Μετά δουλεύει ρολόι,δεν ακούγεται τίποτα.Αν είχα τρύπια εισαγωγή δε θα μου κανε αρρυθμίες στο ρελαντί?
Μπορει και κατι να ειναι μεσα στο καζανακι σου ή στον καταλυτη! μπορει πχ ενα κομματι απο διαφραγμα κτλ και συντονιζεται στις 3-4000 στροφες και σου κανει θορυβο. Απο που ακουγεται αυτος ο θόρυβος? αν ειναι κατι απο αυτα πρέπει να το καταλαβαίνεις πως είναι απο την εξάτμιση! όταν είναι απο πολλαπλή εξαγωγή ακούγεται απο το χωρο του κινητήρα ο θόρυβος. Μήπως είναι κάτι λυμμένο ή χαλαρό στο σύστημα της εξάτμισης?
Απάντηση με παράθεση