Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #5  
Παλιά 06-08-12, 07:03
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1039
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
μαλλον ΕΣΥ δεν διαβασες καλα!!! το ποστ μου πριν του Γιαννη το ειδες καθολου ή μπα? τα ιδια εδειξα και ειπα και εγω!!! φλατζοκολλα μπορω να βαλω στο καρτερ γιατι μπορει απο εκει να χανει και να μην ειναι απο την φλατζα στροφάλου, αν ειναι η φλατζα στροφαλου μαλλον δεν αλλαζει με το μοτερ επανω! παντως αφου δεν βλεπω λαδια κατω δεν υπαρχει λογος αλλαγης, στο καρτερ ομως που μπορω να το κανω μονος μου μπορω να το βγαλω να το καθαρισω και να βαλω νεα φλατζοκολλα!

μαλιστα την σελιδα που βρηκα τα πολυ καλα how to τα εβαλα ηδη στα Turorials δες : http://www.corollaclub.com/forums/sh...ad.php?t=23092
και για την φλατζα στροφαλου λεει και πολλά άλλα καλά και ωραια! δεν ειναι 1ο θεμα δες ποιο μετα εχει πολλα θέματα!
κοιτούσα την διαδικασία στο tutorial και είδα πως θέλει εξολκεα για να βγουν οι διπλες τροχαλιες στον στρόφαλο? δλδ αν θέλουμε να αλλαξουμε ιμάντα χρονισμού πως θα αλλαχτει με το μοτερ επανω? αφου δεν χωρανε να βγουν οι τροχαλίες! αν αλλαζει ο ιμαντας με το μοτερ επανω τοτε και η φλαντζα στροφαλου θα αλλαζει γιατι πισω απο το καπακι ειναι τα αλλα που ξεβιδωνουμε συμφωνα με το tutorial πάντα εδώ : http://mearcatmini.blogspot.gr/2010_07_01_archive.html

edit : μόλις μίλησα με τον φίλο μου τον μηχανικό, μου ειπε πως η φλατζα στροφαλου βγαινει ΧΩΡΙΣ να κατέβει μοτερ! επισης υπαρχει αλλη μια απο την αλλη πλευρα που ειναι πριν το σασμαν! αυτη για να αλλαχτει πρεπει να κατεβει το σασμαν φυσικα. Αλλα μου ειπε καλυτερα να κατεβασω καρτερ στην επομενη αλλαγη λαδιων και να του περασω νεα φλατζοκολλα γιατι μαλλον απο εκει χανει (το εχει δει το αμαξι μου). Επισης τα τσιμουχακια δεν τα αλλαζει χωρις να βγαλει το μισο μοτερ! οποτε παει 150 εργασια μονο! και οτι αλλο προκυψει + κοστος τσιμουχακια.....αυτα! υπαρχουν αλλοι μηχανικοι που βγαζουν τσιμουχακια με τον τροπο που εχουμε ξαναπει δλδ βγαζοντας μονο το ψευδοκαπακο και εκκεντροφορους, πρεσαρουν αερα μεσα στη βαση που πιανει το μπουζι, σηκωνονται πανω οι βαλβιδες και με ειδικο εξολκεα βγαινουν! ετσι παει η εργασια πολυ λιγοτερα χρηματα, αλλα στην ουσια ειναι μανουρα γιατι πρεπει να βγουν οι εκκεντροφοι απο πανω!

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη NikiforosGT : 06-08-12 στις 11:37.
Απάντηση με παράθεση