Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #7  
Παλιά 19-07-12, 19:26
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1038
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
Τι να πω δεν παει καπου το μυαλο μου! τωρα ομως που λες για βουητο, ενα φιλαρακι με ΕΕ111 sedan και 4ΕFE, πριν λιγο καιρο έτυχε να μπει μεσα ενας μηχανικος γνωστος του και του ειπε πως το σασμαν του εχει ενα προβλημα γιατι εκανε ενα βουητο!!! βεβαια το δικο του το εκανε απο την αρχη στην εκκινηση και δυναμωνε με περισσοτερα χλμ, αυτος το ειχε συνηθισει και δεν το καταλαβαινε, οταν πηγαμε βολτα το οδηγησα και εγω και οντως μου κακοφανηκε, αλλα δεν ενιωθα κατι στο δαπεδο, αν πως εσπρωχνα με το χερι μου τον μοχλο ταχυτητων την ωρα που οδηγουσα προς την ταχυτητα που ειχα δλδ τοτε κουνιοταν σα να κανει τακ τακ τακ, τελικα εγινε επισκευη σασμαν και αλλαγη δισκου-πλατου-ρουλεμαν κανα 600αρι και πηγανε. Εισαι σιγουρος πως δεν ειναι απο το σασμαν? αν με τα χλμ που λες βγαζεις την ταχυτητα και εισαι με νεκρά ακουγεται αυτο? αν μπορεις δοκιμασε το! γιατι τα αλλα δεν ειναι, δλδ ευθυγραμμιση, ζυγοσταθμιση, στραβες δισκοπλακες κτλ δεν εχουν ουδεμία σχέση! και φυσικα αν ηταν κατι απο το συστημα διευθυνσης ή αναρτησης θα το ειχες καταλάβει στην οδήγηση!
Απάντηση με παράθεση