Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #279  
Παλιά 18-07-12, 21:47
Το avatar του χρήστη jason
jason Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 23-02-2007
Μοντέλο: suzuki swift sport
Περιοχή: αργυρούπολη
Ηλικία: 38 male
Μηνύματα: 2.649
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 489
jason είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από NikiforosGT Εμφάνιση μηνυμάτων
και γιατι να το κανεις αυτο? καπου ειχα διαβασει οτι και καποιος αλλος το εκανε, αλλα να ξερεις δεν ειναι το ιδιο πραγμα! αλλο το ετοιμο πχ TRD, αλλο να κανεις το δικο σου! θα κανεις με το χερι σου μικροτερη διαδρομη, αλλα ο μηχανισμος μεσα δεν ειναι για πολλα πολλα και μπορει να σου βγαλει ζημια. Εγω δεν θα το εκανα παντως....το ειχα σκεφτει παλιότερα. Τουλαχιστον να εχεις καβατζα εναν σε μαμα κατασταση αν χρειαστεί άμεση αλλαγή ξανά!

http://www.twmperformance.com/short-shifter.html

http://www.legacycentral.org/library...ure/diy_ss.htm

http://www.toyotanation.com/forum/13...-ae92-gts.html

και τι κανεις το βγαζεις το κοβεις ποιο κοντό και το πας σε τορνο να σου ανοιξουν σπειρωμα ξανα? α!!! εχω τον επιλγεα απο το σταρλετ! λες να κανει στην turborolla?




o TouRouDou ειναι σχεδον ιδιος με αυτον που θα φτιαξω, ειναι κατοχυρωμενη πατεντα by marmel...


θα κοψω απο πανω 3-4 ποντους οπως ειναι ο λεβιες των g6 και θα προσθεσω 1,5 ποντο απο κατω.

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη jason : 18-07-12 στις 21:53.
Απάντηση με παράθεση