καταρχην τα τσιμουχακια αλλαζουν χωρις να λυθει το καπακι του μοτερ, το κοστος ειναι πολυ χαμηλο δλδ μιλαμε για αρκετα κατω απο 200 ευρω, αλλα δεν θελω να τα αλλαξω και μετα πχ να ειναι απο την τουρμπινα! προτιμω να ειναι τα τσιμουχακια γιατι ειναι ποιο ευκολο να γινει (δεν θα το κανω εγω) και με ποιο χαμηλο κοστος, τα τσιμουχακια ομως οπως λες και εσυ το εκανε και αλλες στιγμες! εμενα τα λαδια χρειαζονται ενα μικρο συμπληρωμα μετα απο πολλες χλδες χλμ κοντα στην αλλαγη τους δλδ! (αλλαζω καθε 5000). Εκτος αυτου δεν το κανει καμια αλλη φορα παρα μονο με πολυ πολυ ωρα στο ρελαντι, χτες ειχα μισαορο ρελαντι! συνεχεια ιδιες στροφες, ειχε να το κανει παρα παρα πολυ καιρο αυτο! αυτο που επαθες εσυ μηπως ηταν απο ελατηρια στα πιστονια? τοσο λαδι απο τσιμουχακια? δε νομιζω....
να συμπληρωσω επισης οτι σε προσφατες καρτες καυσαεριων που εκανα 2 μερες μετρησεις με γκαζια και ρελαντι δεν εβγαλε το παραμικρό!
επειδη το κάνει μονο με ρελαντι πολυ ωρα δεν αποτελει σοβαρο προβλημα γιατί είναι κάτι που σπάνια βλεπω! δλδ εχει συμβει 3-4 φορες μονο και αυτο επειδη εκανα δοκιμες! την μια με το στροφομετρο, αλλες με το A/C και τωρα με το υδρογονο, σε κανονικη χρηση δεν καιει τπτ σοβαρο και δεν εχω σοβαρό προβλημα! να και αλλος με ιδιο προβλημα σε αλλο turbo αμαξι
http://www.psclub.gr/forum/viewtopic...699 810027e13
σε αυτο το φορουμ μου αρεσουν τα σχολια στο τελευταιο ποστ στην 8η σελιδα για τα Γιαπωνεζικα αυτοκινητα! ετσι ετσι....