Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #610  
Παλιά 12-07-12, 13:27
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1039
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
ε τότε λογικό! ετσι και δω κανέναν να καπνιζει μεσα στο αμαξι μου ομως θα το σκίσω!!! γινεται χαλια και η οροφή απο την τσιγαρίλα!
btw η τελευταια μου καταναλωση εβγαλε 10,12 lt/100xlm με αρκετά γκαζια μεσα στην πολη πάντα, και περιστασιακη χρήση A/C. Αρα βλεπουμε πως κατευθειαν επεσε η καταναλωση επειδη δεν ανοιγα συνεχεια το A/C! σημειωτεον οτι ειχα ρελαντι 1400rpm (με A/C ανοιχτο κομπρεσορα) ενώ τωρα το έχω κάνει 1100-1200 το πολυ, με κανονικο ρελαντι 900-1000rpm, δυστυχώς η βενζινη άρχισε την άνοδο πάλι! στο βενζιναδικο που βαζω εβαλα προχτες 1.709 και σημερα εχει 1.729 και την προηγουμενη φορα ειχε 1,68 κατι, έλεος ποια!!! και δεν θελω να παω παλι στα φτηνα με τις νοθευμενες και με το κλεψιμο στα γεμίσματα! (βλέπε AEGAEN). Εντυπωσιακο ειναι πως κανοντας ΤΑ ΙΔΙΑ χλμ συνεχεια και βαζοντας βενζινη τερμα κατω βελονα ακριβως πριν μενει αναμενο το λαμπακι μεχρι τερμα πανω μετραει 35-37λιτρα ενω στα AEGAEN καταφερναν να βαζουν 42-46 λιτρα!!!! για την ιδια αποσταση βελονας και ετσι ενω ηταν φτηνοτερη η βενζινη εδινα περισσοτερα χρήματα και το αμαξι ειχε προβληματα γιατι ήταν ΚΑΙ νοθευμενη!!! και το wideband το εδειχνε αλλά δεν τραβαγε και πολυ καλά ή ρεταρε μερικες φορες, πραγμα που απο τοτε που αλλαξα μαρκα-βενζιναδικο ουδεποτε ξαναγινε!!!

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη NikiforosGT : 12-07-12 στις 13:33.
Απάντηση με παράθεση