σε ολα θα συμφωνησω μαζι σας ... αλλα πειτε μου.... τι ειναι πιο δυσκολο....
α) να φτασεις στα ορια του ενα φορντ φιεστα 320 αλογα με σχεδον τα παντα αυτοματα και πολυ καλη προσφυση... οταν για χρονια μαθαινες να οδηγεις αυτοκινητα απο 400 μεχρι 700 αλογα πισωκινητα ή με αρχετυπες τετρακινησεις ,συμπλεκτες και τα λοιπα? ( μαλλον παιχνιδακι θα σου φαινοταν)
ή
β)να σε βαλουν να οδηγησεις και να πας στο μαξιμουμ ενα audi quattro group B ή ακομα χειροτερα lancia stratos kai peugeot 205 group B , ενω εχεις μαθει να χειριζεσαι απο saxo kit car 250hp μεχρι citroen ds3 320hp με ολα τα ηλεκτρονικα και τους αυτοματισμους
Και ξαναλεω οτι για τα σημερινα στανταρντς ναι ο loeb ειναι κορυφαιος πολυνικης σουπερ φανταστικος κι οτι αλλο θελετε ...το θεμα ειναι που μπαινει ο πυχης ... και καλως ή κακως... ειτε φταιει η FIA ειτε οποιος αλλος ο πυχης ειναι χαμηλα .... οταν εκτιμας μια κατασταση λαμβανεις υποψην οχι μονο το αποτελεσμα αλλα και το βαθμο δυσκολιας ,οποτε οπως ειπατε ... συγκριση με τις παλιες εποχες δεν υπαρχει γιατι τοτε τα ραλλυ ηταν πολυ πιο δυσκολα και ηταν ποιο πολυ endurance παρα sprint ,ειχαν πολυ μεγαλυτερες απαιτησεις απο τα αυτοκινητα και τους οδηγους
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη GiWrGoS@XXX : 10-07-12 στις 20:02.
|