Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #3  
Παλιά 07-07-12, 13:25
Το avatar του χρήστη GiWrGoS@XXX
GiWrGoS@XXX Offline:
Πορωμένο Μέλος
 
Εγγραφή: 08-09-2006
Μοντέλο: E11 1.4 vvti g6
Περιοχή: athina
Ηλικία: 41 male
Μηνύματα: 686
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 3 φορές σε 3 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 309
GiWrGoS@XXX έχει φοβερή αύρα GiWrGoS@XXX έχει φοβερή αύρα GiWrGoS@XXX έχει φοβερή αύρα
δεν εχει πνευμονα.... κανει υγρο ψεκασμο οπως γινεται με την βενζινη και επειδη πεφτει υγρο στην εισαγωγη κι οχι κατευθειαν αεριο, την ψυχει μειονοντας σε σημαντικο βαθμο το προβλημα των υψηλων θερμοκρασιων που εχουν τα συστηματα αεριων και ψεκαζουν βενζινη... θεωρητικα αυτο το συστημα επιτυγχανει πραγματικα την ιδια αποδοση και λιγο παραπανω ( σαν να δουλευεις 95 αρα βενζινη και να αρχισεις να βαζεις 100αρα ) και αυτορυθμιζεται απευθειας απο τον εγγεφαλο του αυτοκινητου ,δεν χρειαζεται να ρισκαρεις με τον οποιοδηποτε μπαρμπα μητσο να ρυθμιζει στα κουτουρου ......στην πραξη παντως νομιζω ψεκαζει και λιγη βενζινη οταν το πλακονεις,για προστασια αλλα εχει λιγοτερη καταναλωση υγραεριου σε σχεση με ενα αεριο, γιατι η θερμοδυναμικη του αποδοση ειναι καλυτερη και κινδυνευουν λιγοτερο οι εδρες των βαλβιδων

το ακριβο συστημα της vialle με καλυτερα injectors νομιζω παει γυρω στα 2000 ευρω +/- ,

Το απλο συστημα... (αυτο που φορανε και στα καινουργια toyota δηλαδη) κοστιζει λιγο λιγοτερο

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη GiWrGoS@XXX : 07-07-12 στις 13:39.
Απάντηση με παράθεση