
03-07-12, 02:26
|
|
|
Εγγραφή: 24-01-2007
Περιοχή:
Ambelogardens
Ηλικία: 56
Μηνύματα: 1.633
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από NikiforosGT
|
Το Lada είναι φοβερή κατασκευή, για την εποχή που φτιάχτηκε, με φοβερό swapping potential, το οποίο μπορεί και να το υποστηρίξει, χάρις στο μπροστινό σύστημα με διπλά ψαλίδια παρακαλώ, όταν όλος σχεδόν ο κόσμος ασχολείτο μόνο με Mc Pherson.
Στο πίσω σύστημα, οι μετατροπές δεν είχαν τέλος, οπότε ακόμα και πίσω συστήματα από Μ3 είχαν λάβει θέση κάτω από το πάτωμά τους και ανέλαβαν την αποστολή να βάλουν στο δρόμο την ισχύ από το σύνολο κινητήρα/σασμάν που έμπαινε στο μηχανοστάσιο με καθόλου/λίγη/άπειρη κοπτοραπτική.
Έτσι, αν κάποιος είχε όρεξη, μεράκι και χρήμα, μπορούσε να φτιάξει ένα πραγματικό όπλο για σχεδόν κάθε χρήση, από drift μέχρι και drag.
Το μεγαλύτερό του μειονέκτημα ήταν το απαράδεκτο τιμόνι, το οποίο πολύ εύκολα μπορούσε να αντικατασταθεί από μία Γερμανική κατασκευή με κάτι λιγότερο από 2 1/4 στροφές από άκρη σε άκρη (αντί για 4+ του εργοστασιακού), κορυφαία αίσθηση και εξαιρετικά μειωμένη επιβαλλόμενη δύναμη περιστροφής.
Νομίζω πως υπάρχει ένας Ladaίος stationwagon που έχει κάνει κάποιες "καλές" μετατροπές και μοιράζει τσαγάκια στην Κρυφή και αλλού.
ΥΓ: Ωραία και τα drag vids που έχει με τους παλιο-Ρώσσους... 
__________________
Fast cars do not kill.
Slow drivers, do!!!
Saneatsu Abukara
|