Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #2  
Παλιά 01-07-12, 12:44
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1039
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
Ναι επειδη οι μετρησεις ειναι μεσα στην πολη σχεδον καθε μερα το μεσημερι ειμαι αρκετη ωρα στην κινηση! αν σκεφτεις 10χλμ το πρωι ιδια διαδρομη κανω 20 λεπτα και το μεσημερι με ανοιχτο A/C θελω 50-60 λεπτα? το A/C το ειχα ρυθμισει τερμα ρελαντι στην βαλβιδα που εχει γιατι ειχα προβλημα ψυξης και ελεγα μηπως παγωνει καλυτερα το φρεον, τελικα απλα ηθελε συμπληρωμα, με την πρωτη ευκαιρια θα το κατεβασω να μειωθει και η καταναλωση με το A/C ανοιχτο. Σκεψου να εισαι συνεχεια στην κινηση 1η-2αρα και να εχεις ανοιχτο A/C 1400rpm λογικο ειναι να ανεβει η καταναλωση. Και με τις αλλαγες που εχω κανει στην βαλβιδα ρελαντι του μοτερ (αυτοματο τσοκ) και τις συνδεσεις υποπιεσης της αντλιας υδραυλικου χωρις ηλεκτρικα φορτια εχω ρελαντι κανονικο 1000στροφες οταν αλλα μοτερ πχ το μαμα 4EFE έχει 600rpm. Επειδη σύντομα θα δουλευω συνεχεια και με υδρογονο πανω θα δω μετα το ρελαντι του μοτερ γιατι με συνεχες ηλεκτρικο φορτιο των 6 ampers που χρειαζεται ο διαχωριστης υδρογόνου σιγουρα θα μου κατεβει λιγο το ρελαντι.
Υπόψην πως ποιό μεγάλο ρελαντί κάνει το αμάξι μας να έχει καλύτερες εκκινήσεις!

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη NikiforosGT : 01-07-12 στις 12:57.
Απάντηση με παράθεση