Με χαλάει το γεγονός ότι για λόγους marketing και μόνο, η Toyota αποφασίζει να συνεργαστεί με την BMW. Θεωρώ ότι είναι λάθος, το οποίο δεν το κάνει για πρώτη φορά: το έκανε και στον 2°Π.Π.
Τι δηλαδή, η Toyota δεν μπορεί να βρει άλλη εταιρεία -και μάλιστα Ιαπωνική- με τεχνογνωσία να συνεργαστεί για την παραγωγή αξιόλογων κινητήρων Diesel? Αφού υπάρχει η Isuzu που είναι ο δεύτερος σε μέγεθος (αν θυμάμαι σωστά) κατασκευαστής κινητήρων diesel παγκοσμίως.
Τι δηλαδή, η Toyota δεν έχει την τεχνογνωσία να φτιάξει υπερτροφοδοτούμενους κινητήρες υψηλής απόδοσης και χαμηλής χωρητικότητας, όταν η Ιαπωνία πριν από καμιά 20αριά χρόνια ήδη, ήταν ο θιασώτης των υπερτροφοδοτούμενων 600αριών των 100 ίππων;
-
Αφήστε που στις εποχές και ειδικά τη χώρα που ζούμε (αφού με βάση αυτό το δεδομένο θεωρώ πως κάνουμε όλοι τους υπολογισμούς μας), ότι και να κατασκευαστεί με κινητήρα άνω των 2 λίτρων αυτομάτως αποτελεί όνειρο θερινής νυκτός για τον μέσο -και ίσως και λίγο πιο πάνω- Έλληνα, πόσο μάλλον αυτός της 335! Σε θεωρητικό/ουτοπιστικό/ακαδημαϊκό επίπεδο, και οι 6κύλινδροι και 10κύλινδροι κινητήρες των Lexus είναι υπέροχοι... Έτσι, θεωρώ πως το εφικτό καθορίζει την αποδοχή των επιλογών των κατασκευαστών και όχι η "λεζάντα".
-
Απλά, όλη η "ιστορία" είναι ένα μαρκετίστικο κόλπο, αφού οι άνθρωποι αυτού του κλάδου κάνουν κουμάντο στην εταιρεία τα τελευταία χρόνια.
-
Όσο για το θέμα της μείωσης των τιμών λόγω των συνεργασιών που αναφέρεις Ιάσωνα, στον αντίποδα αυτού του πλεονεκτήματος, βρίσκεται η κατακόρυφη αύξηση των προβλημάτων και των επισκέψεων στα συνεργεία για αποκατάσταση βλαβών και αντικατάσταση ελαττωματικών μερών, κάτι που παλαιότερα ήταν "προνόμια" άλλων κατασκευαστών και μόνο. Το βλέπουν όσοι είχαν για παράδειγμα 11άρες και πήραν 12άρες ή Auris.
Εξ ου και οι επιφυλάξεις μου -και κάποιων άλλων πιστεύω-...
__________________
Fast cars do not kill.
Slow drivers, do!!!
Saneatsu Abukara
|