Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #154  
Παλιά 19-06-12, 22:58
anivas86 Offline:
Κυριλέ Μέλος
 
Εγγραφή: 12-02-2010
Μοντέλο: mr2 4a-gte
Περιοχή: athens
Ηλικία: 38 male
Μηνύματα: 313
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 219
anivas86 είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από giannis gt Εμφάνιση μηνυμάτων
Αν δεν κανω λαθος βγαινει με Α/R 0.64 και με 0.86!
Οπως και να εχει οση πιεση και να σηκωσεις απλα αλλαζουν οι στροφες αποδοσης και καταπονεις το μοτερ ,την τουρμπινα και απλα βραζεις το αερα!!!
Απο την στιγμη που ο χαρτης της τουρμπινας εχει μεχρι 450 ή 480 τοτε να ζητας πανω απο αυτα ειναι και ανουσιο και μαλλον ανεφικτο σε normal dyno!!!
Οταν ακουω απο βελτιωτες -προγραμματιστες αλλα και δυναμομετρητες αλογα πανω απο την παροχη των τουρμπινων που λενε οτι φορανε τοτε απλα γελαω ...........
Αν θες παραπανω αλογα βαζεις μεγαλυτερη τουρμπινα τι πιο απλο ,ευκολο και σωστο?
Υπαρχει και η 3076 περα απο την 3582 που ειπε ο Ιασωνας!Ωραιοτατη με μεγαλο Α/R εισαγωγης 0.70 και κωλο σε οτι μεγεθος θες!!!!Απο 0.64 μεχρι 1.06!!!ΟΤΙ θελει ο λαος!!!
μας βγηκε αυτο το νουμερο...αλλα επιδιωκαμε με πολλα υπαρχοντα προβληματα...τεσπα!
για εμενα ειναι απο τα πιο καλα και αυστηρα δυναμομετρα το ΤΑΤ!οσες φορες και να πατησεις θα σου βγαλει παλι το ιδιο!
πολυ καλη η 3076 ή η 3582 αλλα εχουν βγει ακομη καλυτερες και ειναι και λιγο ποντικισιες...καλα να ειμαστε δουλεια(κ λεφτα) να εχουμε και θα ερθουν ολα....

Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από aliengoa Εμφάνιση μηνυμάτων
Το Apexi AVCR νομίζω ρυθμίζει την πίεση αναλόγως την ταχύτητα που έχεις
αν δεν κανω λαθος ειναι μονο hi-low!δεν ξερω ομως να σου πω την αληθεια!

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη agapiou : 19-06-12 στις 23:10. Αιτία: Συγχώνευση posts...
Απάντηση με παράθεση