Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #355  
Παλιά 10-06-12, 13:14
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1039
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
Τα σωληνάκια της πολλαπλής νομίζω είναι 3mm πάχους, δεν ειμαι 100% σίγουρος, αλλα απο αλλα εξαρτηματα στην δουλειά που έχω με καμπυλάκια μαυρα και γαλβανιζε που ειναι 3mm φαινεται να έχει ίδιο παχος! δεν το πιανει ο μαγνητης στα σωληνακια, ειναι οντως INOX 304 (ανοξειδωτος χαλυβας), τα πλακάκια είναι χρωμιωμένος χάλυβας και τα πιάνει ο μαγνήτης, και οι κολλήσεις πρέπει να είναι με ανοξείδωτα ηλεκτροδια γιατι επίσης δεν τις πιάνει ο μαγνήτης. Η κατασκευή του ωστόσο δείχνει να είναι χειροποίητη και όχι από εργοστάσιο! Σήμερα θα πηγαινω κυριλε και για μερικες μερες ακομα για να ψηθουν τα μεταλλα δεν θέλω να το ζορισω μιας και όπως ειδαμε έχει παρα πολύ ζέστη σήμερα! ο ήχος του μοτερ αγριεψε και μου θυμιζει κατι σε saxoralla! (φτου φτου μακρια απο μας τους japan powered).
Ξέχασα να πω ότι ο λόγος που στο μαμα χταποδι ξεβιδωναν τα παξιμαδια απο την σύνδεση του με την τουρμπινα, ήταν ότι είχε λυθει η βάση του στηρίγματος στο downpipe και μου κρέμαγε η εξατμιση απο την τουρμπινα! τωρα εβαλα βιδα στο στηριγμα με κοντρα παξιμαδι ώστε να μην ξαναφυγει η βιδα! επίσης τα παξιμάδια είναι ασφαλείας και αποκλείεται να ξαναξεβιδώσουν μόνα τους! καθάρισα με ειδικο σπρευ για καρμπυρατερ-injection (αυτο που ελεγε ο alex) την πεταλουδα, μεσα και απεξω, την φτερωτη της τουρμπινας και ολα αυτα τα σημεια που εχουν σχεση με το γκαζι, πολυ βρωμα μιλάμε!!! ειδικα η πεταλουδα μαυριλα και στρωμα λαδιλας απο τα λαδια του υδραυλικου που εμπαιναν μεσα στην τουρμπινα!
Απάντηση με παράθεση