Θέμα: εξάτμιση
Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #3  
Παλιά 04-06-12, 17:55
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1039
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από antonios7 Εμφάνιση μηνυμάτων
πάντως με τον μαμά καταλύτη που ήταν κεραμικός και όχι μεταλλικός, έκανα 225.000χλμ.
οκ ετυχε ομως, ο αδερφος μου με μαμα swift 1000cc κατεβηκε αποτομα απο ενα σαμαρακι σε ενα παρκινγκ και ΧΩΡΙΣ να βρει κατω εσπασε εσωτερικα ο κεραμικος καταλυτης!!! εμενα στο starlet κοματιαστηκε μεσα το υλικο και βουλωσε!!! καλα που ηταν πανω που αλλαξα μοτερ και εβαλα 4EFTE που ειχε δικο του και γλιτωσα την αντικατασταση τοτε. Και ξερω αρκετες περιπτωσεις καταστροφης κεραμικων καταλυτών! Γενικα οι κεραμικοι χαλανε-σπανε πολυ ευκολοτερα απο τους μεταλλικους! και φυσικα εχουν ποιο μειωμενη αποδοση γιατι κρατανε περισσοτερα καυσαερια και ετσι εμποδιζουν περισσοτερο την ελευθερη ροη των καυσαεριων.

μια καλη συγκριση υπαρχει εδώ : http://www.autotriti.gr/data/magazin...hema/36799.asp
Απάντηση με παράθεση