Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από pilotos7
Νικηφορε αν βαλεις χταποδι να βαλεις inox και οχι σιδερο και φυσικα ΟΧΙ απο το ebay.Επισης εννοειται οτι το χταποδι σου θα εχει πλακακι για external και εννοειται οτι καποια στιγμη θα το βαλεις κιολας.
|
LOL! πολυ σιγουρο σε βλεπω! ας τα παρουμε απο την αρχη, αυτα που πουλανε στο ebay και ειναι φτηνα πχ 150 ευρω απο τι υλικο ειναι?
http://www.ebay.ie/itm/TOYOTA-STARLE...item2a16436300
για παραδειγμα αυτο τι εχει δλδ? μια χαρα το κοβω! σχετικα με το 304
http://www.azom.com/article.aspx?ArticleID=965 οπότε μιλάμε για ανοξείδωτο γιατι τα ξερω και απο την δουλεια μου, βεβαια υπαρχει και inox 316 που ειναι ακόμα καλυτερο.
εγω θελω χταποδι να κανω την δουλεια μου οχι να δωσω ενα σκασμο χρηματα! δεν εχω καμια διαθεση να ανεβασω αλογα ή να βαλω μεγαλυτερη τουρμπινα ή εξωτερικο wastegate! αυτα που λες φανταζομαι πως κοστιζουν τρελο ποσο!
πες καμια τιμη, δειξε κανα link να τα δω γιατι δεν ξερω! επισης τι κερδιζω καλυτερο με external και ειναι νομιμο να φευγουν καυσαερια χυμα εξω ΧΩΡΙΣ να περνανε απο τον καταλυτη? δεν θα κανει πολυ θορυβο αυτο? δεν θα εχω και προβλημα με το ΚΤΕΟ? γιατι αν ισχυουν τα 2 τελευταια τοτε ειναι που δεν θελω με τιποτα!
ασχετο αλλα αυτος εχει εξαρτηματα για 4EFTE?
http://www.japansparecenter.gr/index...k=1&Itemid=195
Στην αντλια υδραυλικου εβαλα σιλικονη κανονικη εκανα 37χλμ σταγονα δεν εχασε! δεν ξερω αν θα μεινει εκει η σιλικονη βεβαια καθως δεν ειναι για υψηλες θερμοκρασιες και ειναι το χταποδι κοντα.
και αλλη μια φωτο με το ρηγμα, ειναι απο την πανω πλευρα οπως το βλέπουμε, γιατι πριν μερικα χρονια στο σταρλετ που ειχα κατεβασει τουρμπινα ειχε 2 ρηγματα εσωτερικα στα τοιχωματα της εξόδου του 3ου κυλινδρου και φωτο :
http://i180.photobucket.com/albums/x...T/IM002710.jpg
http://www.race-tech.net/index.php?m...oduct s_id=19 ακριβη τιμη ε?
http://www.fensport.co.uk/Parts/Mode...tegory_12/1077 αυτη δεν μου αρεσει στην εμφανιση και δεν φαινεται να ειναι inox.