Θέμα: Μπάρες
Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #6  
Παλιά 22-05-12, 17:32
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1039
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από Nikos4 Εμφάνιση μηνυμάτων
βρήκα στο internet οπός χάζευα αυτές http://www.ultraracing.my/Catalog.as...7;20101&page=1 εγώ ρωτάω για όλες να μου πείτε την άποψη σας
δεν ξερω τι εχεις κανει στο αμαξι αλλα γενικα αυτα τα βαζουμε οι ψαγμενοι δλδ αν εισαι μαμα δεν ξερω αν αξιζει, εχουν και καποιο κοστος. Δλδ η μπροστινη πχ δεν θυμαμαι ακριβως αλλα εχει πανω απο 200 ευρω και η πισω αντιστρεπτικη καπου 175 ευρω αν θυμαμαι καλα. Ο Jason που εχει θα σου πει περισσοτερα, γενικα κανουν το αμαξι (οι αντιστρεπτικες) ποιο ακαμπτο στις κλισεις του αμαξωματος να μην γερνει πολυ, αυτο βεβαια μπορεις να το πετυχεις με μια καλη αναρτηση coilovers ή με κανονικα αμορτισερ και χαμηλωμα πολυ με ελατηρια χαμηλωματος πχ 4-5cm. Εμενα η corolla μου που επερνε πισω πολλες κλισεις ειχα φθαρμενα τα σινεμπλοκ της αντιστρεπτικης και απλα αλλαξα αυτα με μαμισια απο Toyota, κοστος ουτε 19 ευρω και δεν εχει καμια σχεση, αν εχεις προβλημα δες πρωτα μηπως εχεις κατι φθαρμενο πχ αμορτισερ, σινεμπλοκ κτλ και μετα βλεπεις τα αλλα που κοστιζουν. Του αλλου τυπου μπαρες δλδ ψαλιδομπαρες, πισω θολομπαρα και διαφορες πλαινες κτλ ειναι πολυ extreme δε νομιζω οτι ειναι κατι must. Toυλαχιστον εμενα δεν με ενδιαφερουν, αν ηθελα τοσο στησιμο ΠΡΩΤΑ θα εβαζα coilover αναρτηση και μετα ολα τα αλλα! επισης η μεγαλη ακαμψια του συνολου καθιστα το αμαξι πολυ απολυτο στα ορια του και ειναι επικυνδυνο αν το παρακανουμε γιατι δεν μας προιδοποιει! προτιμω προσωπικα να παιρνω κλισεις να ξερω ποτε δεν αντεχει....
Απάντηση με παράθεση