Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #11  
Παλιά 18-05-12, 21:41
Το avatar του χρήστη andreasece
andreasece Offline:
Κυριλέ Μέλος
 
Εγγραφή: 30-08-2011
Μοντέλο: Toyota Corolla E12 1.4
Περιοχή: Ηλιούπολη
Ηλικία: 33 male
Μηνύματα: 436
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 213
andreasece είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από NikiforosGT Εμφάνιση μηνυμάτων
Απ' οτι θυμαμαι τα μηχανηματα ελεγχου καυσαεριων γραφουν και CO2 και ΝοΧ (υδροξειδια του αζωτου) που εχουν τα πετρελαιοκινητα, απλα αυτα δεν αναγραφονται στις καρτες καυσαεριων, συντομα θα παω για καρτα για να δω μειωση με το υδρογονο και θα δω και τις αλλες μετρησεις. Αντρεα το γνωριζω αυτο που λες ακομα και με αλλο καυσιμο να δουλευουμε πχ υγραεριο-φυσικο αεριο δε νομιζω πως το Co2 παει κατω απο 100! μονο σε υβριδικα με ηλεκτροκινητηρα ειναι εφικτο κατι τετοιο! και στα αυτοκινητα με πεπιεσμενο αερα (ναι εχει στην Γαλλια!!!).
Για υγραέριο-φυσικό αέριο δεν γνωρίζω. Εξαρτάται από την καύση που κάνουν, αλλά εφόσον αυξάνουν την κατανάλωση ίσως να αυξάνουν και τους ρύπους (αυθαίρετο συμπέρασμα, μπορεί να πάει και ανάποδα). Πάντως και τα μικρά πετρελαιοκίνητα πέφτουν κάτω από 100 καθώς και τα πολύ μικρά βενζινοκίνητα.
Απάντηση με παράθεση