Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #2  
Παλιά 14-05-12, 09:29
Το avatar του χρήστη GIANNIS_G6
GIANNIS_G6 Offline:
 
Εγγραφή: 19-03-2004
Μοντέλο: Ε11 vvt-i 1.4
Περιοχή: Αιγαλεω
Ηλικία: 45 male
Μηνύματα: 1.238
Ευχαρίστησε: 2
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 1 φορές σε 1 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 383
GIANNIS_G6 είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από GiWrGoS@XXX Εμφάνιση μηνυμάτων
δεν ξερω να σου πω ακριβως για το προβλημα σου εμενα παντα μου βαραει πειρακια απο ελαχιστα εως αρκετα οταν επιταχυνω η πηγαινω σταθερα με 2500 στροφες μολις η βελονα βρεθει στις 2400-2600 ακους πειρακια.... οταν δουλευω 100αρα κι εχω καθαρο φιλτρο αερα και ΜΑF το "φαινομενο" εξαφανιζεται ,απο κει και περα οπωσδηποτε αλλαξε φιλτρο βενζινας ,γυρω στα 30 ευρω θα το βρεις απο ιαπωνικη και καλο ειναι να το αλλαζεις καθε 30000χλμ...ειναι ευκολο να αλλαχτει ,δεν το χουμε στην τρομπα βενζινης απανω...

Το ποιο πιθανο ειναι και τα φιλτρακια των μπεκ σου να ναι τιγκα στην λασπη ,οπωτε αν σου περισσευει ενα 50αρικο πηγαινε καθαρισε μπεκ...
θα δεις σημαντικη διαφορα στην δυναμη(περισσοτερη) και καταναλωση (μικροτερη) , σε συνδυασμο με καθαρα φιλτρα αερα βενζινης καθαρο ΜΑF και φυσικα με shell v power racing 100αρα......δοκιμασμενο ,Τσεκαρε και την εξατμιση σου μην εχει σαπισει κανα καζανι εσωτερικα και σου κανει αυτα τα τριξιματα+ επηρεαζει και το backpressure- αποδωση του κινητηρα

Υ.Γ...σιγα σιγα αρχισε να σκεφτεσαι την αλλαγη καταλυτη με μεταλλικο 200αρη HJS ,θα πηγαινεις ακομη καλυτερα ,με τα καυσαερια no problem και μην πειραξεις τιποτα αλλο
Δεν ήξερα καταρχάς ότι πρέπει να αλλάζουμε φίλτρο βενζίνης.Στον Πασπαλιάρη αλλά και στον Κηφισσό δεν αλλάζεται το φίλτρο μου είχαν πεί.Ιδέα δεν έχω που είναι και έχω και γνώσεις.....

Με την 100αρα μειώνεται κάπως το δυνατό κροτάλισμα αλλά ακούγεται και πάλι.Το MAF έχει πρόβλημα και θέλει αλλαγή γιατί το βγάζω το καθαρίζω και μετά από 100χιλ ξανανάβει το Check.Το φίλτρο αέρα είναι καθαρό έχει 10.000χιλ και είναι σαν καινούριο.Είχα παλιά το ΚΝ και επειδη άναβε συνέχεια το Check το έβγαλα,μάλιστα πιστεύω ότι το λάδι του ΚΝ μάλλον χάλασε τον ασιθητήρα MAF.

Τώρα που το λές έχω αυξημένη κατανάλωση και μάλλον θα χρειαστώ καθαρισμό μπέκ.Για την εξάτμιση φοράω aftermarket ανοξείδωτη ελευθερη οπότε δεν έχει θέμα με το να επηρεαστει το backpressure ούτε ακούγεται κάτι από εκεί.Πάντως καυσαέρια όλα κανονικά δεν έχει θέμα ο καταλύτης,άσε που είναι πολλά τα ευρά για μια τέτοια αλλαγή.

Είδωμεν και πρέπει να βρώ και χρόνο να τα κάνω όλα αυτά....
__________________
Και οπως θα παιρνω τις στροφες,εσυ αν θελεις κοιταζε μεεεεε!!!
Απάντηση με παράθεση