Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #11  
Παλιά 11-05-12, 16:06
Το avatar του χρήστη GiWrGoS@XXX
GiWrGoS@XXX Offline:
Πορωμένο Μέλος
 
Εγγραφή: 08-09-2006
Μοντέλο: E11 1.4 vvti g6
Περιοχή: athina
Ηλικία: 41 male
Μηνύματα: 686
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 3 φορές σε 3 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 309
GiWrGoS@XXX έχει φοβερή αύρα GiWrGoS@XXX έχει φοβερή αύρα GiWrGoS@XXX έχει φοβερή αύρα
δεν ξερω να σου πω ακριβως για το προβλημα σου εμενα παντα μου βαραει πειρακια απο ελαχιστα εως αρκετα οταν επιταχυνω η πηγαινω σταθερα με 2500 στροφες μολις η βελονα βρεθει στις 2400-2600 ακους πειρακια.... οταν δουλευω 100αρα κι εχω καθαρο φιλτρο αερα και ΜΑF το "φαινομενο" εξαφανιζεται ,απο κει και περα οπωσδηποτε αλλαξε φιλτρο βενζινας ,γυρω στα 30 ευρω θα το βρεις απο ιαπωνικη και καλο ειναι να το αλλαζεις καθε 30000χλμ...ειναι ευκολο να αλλαχτει ,δεν το χουμε στην τρομπα βενζινης απανω...

Το ποιο πιθανο ειναι και τα φιλτρακια των μπεκ σου να ναι τιγκα στην λασπη ,οπωτε αν σου περισσευει ενα 50αρικο πηγαινε καθαρισε μπεκ...
θα δεις σημαντικη διαφορα στην δυναμη(περισσοτερη) και καταναλωση (μικροτερη) , σε συνδυασμο με καθαρα φιλτρα αερα βενζινης καθαρο ΜΑF και φυσικα με shell v power racing 100αρα......δοκιμασμενο ,Τσεκαρε και την εξατμιση σου μην εχει σαπισει κανα καζανι εσωτερικα και σου κανει αυτα τα τριξιματα+ επηρεαζει και το backpressure- αποδωση του κινητηρα

Υ.Γ...σιγα σιγα αρχισε να σκεφτεσαι την αλλαγη καταλυτη με μεταλλικο 200αρη HJS ,θα πηγαινεις ακομη καλυτερα ,με τα καυσαερια no problem και μην πειραξεις τιποτα αλλο

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη GiWrGoS@XXX : 11-05-12 στις 16:11.
Απάντηση με παράθεση