Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #14  
Παλιά 11-05-12, 13:28
Το avatar του χρήστη GIANNIS_G6
GIANNIS_G6 Offline:
 
Εγγραφή: 19-03-2004
Μοντέλο: Ε11 vvt-i 1.4
Περιοχή: Αιγαλεω
Ηλικία: 45 male
Μηνύματα: 1.238
Ευχαρίστησε: 2
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 1 φορές σε 1 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 383
GIANNIS_G6 είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Ας "σηκώσω" το θέμα μιάς και μετά από αλλαγή του τεντωτήρα το πρόβλημα αυτό παραμένει σε εμένα.

Το check ανάβει για τον αισθητήρα του αέρα στον παππά αλλά δεν νομίζω οτι αυτό κάνει τα πυράκια (και όταν εννοώ πυράκια εννοώ ΠΥΡΑΚΙΑ) στις 2000-2500-3000 στροφές με 2α 3η και 4η ταχύτητα κυριώς σε ανηφορικούς δρόμους αλλά και στην ευθεία αν το πατήσω απότομα.Σαν να βαράνε σφυριά σε ακραίες φάσεις σε ανηφόρες ένα πράμα.

Ήθελα να ρωτήσω αν παίζει θέμα με το φίλτρο βενζίνης.Δεν το έχω αλλάξει ποτέ μιάς και δεν το αλλάζει η αντιπροσωπεία γιατί δεν χρειάζεται μου έλεγαν.Έχω 102.000χιλ και είναι το μονάδικο πράγμα που μου κάνει χωρίς να καίει σταγόνα λάδι.(από τους τυχερούς)Επίσης σκέφτομαι και την ρύθμιση βαλβίδων και ας μην ακούγονται μπας και φταίνε αυτές.Ο knock sensor αν ήταν χαλασμένος δεν θα το έδειχνε το διαγνωστικό?Δεν ξέρω τι άλλο να σκεφτώ έχω εξαντλησει όλα τα ενδεχόμενα.

Βενζίνες έχω βάλει από όλες τις εταιρείες και 100ρες και 98ρες και 95ρες αλλά τα ίδια και ίδια......
__________________
Και οπως θα παιρνω τις στροφες,εσυ αν θελεις κοιταζε μεεεεε!!!
Απάντηση με παράθεση