Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #383  
Παλιά 07-05-12, 18:33
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1039
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από LISSAS Εμφάνιση μηνυμάτων
Θα έχεις ακριβώς 100χλμ στο βενζινάδικο?
Από το πρώτο "τσαφ" της μάνικας στο γέμισμα, μπορείς να πρεσσάρεις 2-3 lt ακόμα. Άρα, χάνεις τον ακριβή υπολογισμό κατανάλωσης στα 100χλμ. Ενώ στο πλήρες γέμισμα, η απόκλιση αυτή είναι αμελητέα.
Έστω... κάψε το μισό ρεζερβουάρ, και ξαναγέμισε. Όσα περισσότερα χλμ, τόσο πιο αντιπροσωπευτικό θα είναι το αποτέλεσμα.

Το λιγότερο, και ας πούμε "νόμιμο" που κλεβει ένα βενζινάδικο, είναι ο όγκος της μάνικας γιατί μετά από κάθε ανεφοδιασμό, αδειάζει για λόγους ασφαλείας. Άρα, όσο λιγότερους και πιο μεγάλους ανεφοδιασμούς κάνουμε, τόσο λιγότερες μάνικες χρεωνόμαστε...

Και εννοείται...πάντα πρωί ή βράδυ. Αποφεύγουμε τις υψηλές θερμ/σίες γιατί η βενζίνη διαστέλεται και εμείς πληρώνουμε σε όγκο!!!!
πωπω τι λες τωρα! παντα μεσημερι βαζω!!! οχι παντα αλλα σχεδον παντα! ελαχιστες φορες πρωι! ρε γμτ δλδ σκατα μετρησεις θα κανω! καλα θα δουμε αυριο. Η αλλη βλακεια ειναι οτι εγω θελω να μετρησω διαφορα βενζινης σκετης και με βενζινη+υδρογονο και τωρα με το υδρογονο με πετυχε στο εξοχικο το γεμισμα και μετα το εσκισα λιγακι, οταν αλλαζεις και τροπος οδηγησης αλλαζει και η καταναλωση. Παντως ενας φιλος μετραει με 100χλμ και ποτε δεν ειχε αποκλιση πανω απο 0.5 λτ/100χλμ και εχει κανει μετρησει απειρες φορες με διαφορες συνθηκες οδηγησης! αμαξι saxo 1100cc.
Οι μετρησεις που κανω ειναι στο τσαφ που κανει η μανικα οταν γεμισει οχι να πρεσαρει και αλλο μετα!
Ασχετο αλλα αυτο με τις θερμοκρασιες δλδ αυτοι που βαζουν πετρελαιο θερμανσης γιαυτο το φερνουν καυτο????? χω δει επανηλλημενως να βγαζει ΑΤΜΟ!!!!! δλδ μετα που κρυωνει πεφτει ο ογκος του????
Απάντηση με παράθεση