ο καθενας μιλαει απο προσωπικη εμπειρια..εγω ετυχε τα δυο τελευταια αυτοκινητα ( στο starlet βεβαια την πατησα απο βλακεια δικια μου)να τα παρω ετοιμα απο πλευρας μοτερ στη συνεχεια ομως εριξα τα ιδια λεφτα σαν να κανω την μετατροπη απ την αρχη γιατι οταν αντιμετωπιζα προβληματα και μερωταγανε οι μηχανικοι μου αυυτο το χει αλλαξει το αλλο το χει αλλαξει? και γω δν γνωριζα τικαι πως φοραει ταυτοκινητο οποτε ταλλαζα ολα και ειχα το κεφαλι μου ησυχο....επισης σταρλετ τουρμπο μοτερ προσφατα εστειλα mail σε πολυ γνωστο τογιοτακια βελτιωτη και μου ειπε μοτερ μτχ φουλ σερβισαρισμενο δισκοπλατα φιλτρα μπουζι ιμαντες με σφυριλατα 2100 ευρω και θεωρειται και ακριβουτσικος....αμα υπολογισεις στην αρχη να εισαι με μαμα κουλερ και φτιαξεις και μια εξατμιση με αλλο ενα πεντακοσαρικο και βαλει και κατι που θα βγει στην πορεια παιζεις στο τριχιλιαρο...και εχεις ενα μοτερακι φρεσκο καινουριο αλεξισφαιρο που θα ξερεις εσυ ο ιδιος τι θα φορας μεχρι και την τελευταια βιδα...και το σημαντικοτερο δν θελει δηλωμα...
και για να συνοψισουμε τουλαχισςτον προσωπικη μου αποψη...μακρια απο ετοιμες μετατροπες...θα εισαι συνεχεια στο ψαξιμο φτιαξε κατι δικο σου η ειτε αυτο ειναι τουρμπο ειτε εικοσαβαλβιδο και θα το χαρεις πολυ περισσοτερο... το συνεχες ψαξιμο σε οδηγει στο τελος σε αγανακτηση και σε φτιαξιμο ολα απ την αρχη....
