Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #41  
Παλιά 03-05-12, 17:27
Το avatar του χρήστη jason
jason Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 23-02-2007
Μοντέλο: suzuki swift sport
Περιοχή: αργυρούπολη
Ηλικία: 38 male
Μηνύματα: 2.649
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 488
jason είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από NikiforosGT Εμφάνιση μηνυμάτων
Τα οικονομομετρα παντα με υποπιεση δουλευαν! οπως εδειξα υπηρχαν και εξωτερικα οργανακια ειχα καποτε και στο starlet! ετσι αναλογα ποσο παταμε γκαζι οταν ανοιγει περισσοτερο η πεταλουδα μας δειχνει και καλα μεγαλυτερη καταναλωση. Επειδη οπως ειπατε οντως το εχουν πολυ παλιοτερα αμαξια με καρμπυρατερ μαλλον με υποπιεση παιζουν, ομως οταν θελει ηλεκτρικο σημα πως κανει την υποπιεση σε ηλεκτρικο σημα? στο δικο μου μοτερ τουλαχιστον (4EFTE) αυτο γινεται με τον MAP sensor!!! ενω παιρνει υποπιεση δινει ηλεκτρικο σημα στην ECU ωστε να καταλαβαινει τι γινεται. Στο σημα αυτου στην ECU εκει που παει δλδ τραβαμε και ενα καλωδιο ωστε να δωσουμε στο turbometro που εχει το στροφομετρο απο starlet GT! επισης απο τον map sensor παιρνουν και αλλα πολυοργανα οπως τα πολυ γνωστα apexi S-AFC, και ισως και μερικα μπαρομετρα της αγορας που δεν εχουν καθολου συνδεση υποπιεσης! αρα καταληγουμε στο ιδιο! με την διαφορα οτι δεν ξερω πως ειναι ο map στο συγκεκριμενο μοτερ!
ο map sensor ειναι σαν αυτον? http://imageshack.us/photo/my-images...sormedium.jpg/
επισης αυτο που φαινεται απο κατω (στο σωληνακι υποπιεσης) ειναι αντεπιστροφη βαλβιδα! δεν ξερω ομως αν ρουφαει ή φυσάει!
http://www.zerotohundred.com/newforu...d=379599&stc=1

αντε πες τα κ εσυ, ελεος απο τον λαμδα οικονομομετρο...
Απάντηση με παράθεση