σκεψου οτι το rx ειναι 1430-1450 κιλα χωρις οδηγο (το συγκεκριμενο δικαβαλο κιολας) ...με μακρυ σαζμαν 6αρι για να καιει οσο το δυνατο λιγοτερο 18αρες θεοβαρες μαμα ζαντες και χωρις τουρμπο να του δινει επαρκη ροπη για ακαριαια ξεκολληματα στο πατα...για τα 200hp που βγαζει..( αν το μοτερ του εχει σωστη συμπιεση) εγω νομιζω μια χαρα εκατσε απεναντι σε ενα αμαξι γυρω στα 1000 κιλα μονοκαβαλο turbo...αυτα οτι κανουν το κανουν σταση-400 και οι πρωτες μοντιφες που τους κανουν ειναι α) κοντο κορωνοπηνιο ,β) ζαντες οσο το δυνατον ποιο ελαφριες 16αρες και γ)ξυλωμα...οποιος ειναι καμμενος με κοντρες πιστα
με λιγα λογια αυτο που θελω να πω ,συμφωνοντας με τους παραπανω,ειναι οτι περα απο την αποδοση του σε ενα δυναμομετρο,δεν ειναι σωστο να κρινουμε τις επιδοσεις ενος αυτοκινητου λαμβανοντας υποψιν μονο το μοτερ και τα αλογα...μια ποιο ρεαλιστικη ,(οχι απολυτη ομως) προσεγγιση ειναι η σχεση κιλων ανα ιππο για να δεις που βρισκεται ενα αμαξι...και μετα κοιτας σχεσεις σαζμαν, αεροδυναμικη...απωλειες στην μεταδοση κτλ..για ποιο ακριβη συμπερασματα... και φυσικα στα τυχαια πατηματα παιζει ρολο κι ο οδηγος ....
Αν πχ ο οδηγος στο ΡΧ8 αλλαζε στις 8500ή στις 9200,δεν μπορεις να το καταλαβεις ,ομως αυτο θα παιξει σημαντικο ρολο στο χαντακωμα του ΡΧ8 μιας κι εχει μικρο ωφελιμο φασμα 7500-9200 και πρεπει να αλλαζεις στον κοφτη για να παει 100% (οπως και τα ΤSPORT )
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη corollapatra : 23-04-12 στις 09:13.
|