Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #168  
Παλιά 23-04-12, 08:22
Το avatar του χρήστη corollapatra
corollapatra Offline:
Administrator
 
Εγγραφή: 28-02-2005
Μοντέλο: T Sport 5d facelift
Περιοχή: Πάτρα
Ηλικία: 49 male
Μηνύματα: 6.116
Ευχαρίστησε: 1
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 890
corollapatra έχει πασίγνωστο όνομα corollapatra έχει πασίγνωστο όνομα corollapatra έχει πασίγνωστο όνομα corollapatra έχει πασίγνωστο όνομα corollapatra έχει πασίγνωστο όνομα corollapatra έχει πασίγνωστο όνομα
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από pilotos7 Εμφάνιση μηνυμάτων
Παραδειγμα το 20ν του φιλου του Παντελη που δηλωνει 145 ροδα και ειναι πολυ πισω απο ραλυ Φ.Ε περιπου 135 αλογα.
Εγώ ένα πράγμα δε μπορώ να καταλάβω το οποίο το βλέπω συνέχεια από πολλούς όταν γίνονται τέτοιου είδους συγκρίσεις. Λέμε κάθε φορά για μοτέρ και ίππους χωρίς να συνυπολογίζουμε στην αναφορά μας τις καρότσες που είναι φορεμένα τα μοτέρ. Ένα Rally με 135 άλογα θα είναι μπροστά από ένα Starlet με 20v; Ένα 20v μπορεί να μπει από Starlet μέχρι Carina. Αυτομάτως όμως δε θα πάει στο δρόμο το ίδιο και στα δύο αυτοκίνητα. Θα συμφωνήσω με τον Ανδρέα ότι, από τη στιγμή που είναι μετατροπή δε μπορούμε να έχουμε σαφή εικόνα των πραγματικών δυνατοτήτων του συγκεκριμένου μοτέρ, αφού πολλά πράγματα κατά τη διάρκεια της μετατροπής μπορεί να μη γίνουν όπως πρέπει. Και αυτός είναι και ένας από τους λόγους που υπάρχουν αρκετές διαφορές στην απόδοση των 20v μεταξύ τους... Για εμένα κάθε μετατροπή είναι ξεχωριστή περίπτωση και θα πρέπει να αναφέρεται ως μοναδική. Θέλω να πω ότι εάν εγώ περνάω το 20v του Τάδε, δε σημαίνει ότι περνάω και όλα τα υπόλοιπα 20v... Γνώμη μου...
__________________
Lift, lift, lift...
Απάντηση με παράθεση