Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #6  
Παλιά 18-04-12, 10:16
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1039
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
Αυτό αρκεί θα το δω στο σπίτι στα προγράμματα αν έχει κάτι. Πάντως και στην θύρα OBD-II πρεπει να φερνει το καλωδιο της ECU και απο εκει θα μπορεις να παρεις το σημα αν βρουμε ποιο καλώδιο είναι! εδω λεει κατι? http://www.dtdauto.com/Product/Produ...7;20Scan_E.htm στις θυρες OBD-II το OX2 πρεπει να ειναι, αν βαλεις εκει ενα πολυμετρο και το γειωσεις καπου το αλλο ακρο θα πρεπει να δειχνει μια ενδειξη σε volts που θα αλλαζει αναλογα ποσο γκαζι πατας, γιατί το halmeter στην ουσια μεταπρεπει τα volts σε leds τα οποια αντιστοιχουν σε καποια ταση σε volts, γιαυτο και βλεπεις τα wideband και αναγραφουν συνηθως ψηφιακα και τα volts.
Απάντηση με παράθεση