Τα έλυσα πάλι όλα, για να δω τι παίζει. Έβαλα sprey επαφών, δεν άλλαξε κάτι, δοκίμασα με άλλον διακόπτη που λειτουργεί, πάλι δεν άλλαξε κάτι.
Επομένως το πρόβλημα θα ήταν είτε στην καλωδίωση, είτε στο μοτέρ.
Ακολούθησα το καλώδιο να δω μήπως υπάρχει πουθενά καμία ένωση ή κάπου να έχει κοπεί, αλλά δε βρήκα τίποτα. Το δοκίμασα με το δοκιμαστικό κιόλας, να δω αν είναι ok απ' την μία άκρη στην άλλη (απ' την ασφάλεια ως τον διακόπτη) και δεν μου έδειξε να υπάρχει πρόβλημα.
Επομένως η μόνη εξήγηση που μπορώ να δώσω είναι το πρόβλημα να υπάγεται στο μοτέρ του παραθύρου.
@Fanis, όλα aftermarket είναι, εφόσον δεν είχε ηλεκτρικά παράθυρα το συγκεκριμένο. Το μοτέρ είναι της Bosch συγκεκριμένα.
Οι ασφάλειες βρίσκονται κάτω απ' το τιμόνι. Για το συγκεκριμένο παράθυρο που δε δουλεύει, το καλώδιο περνάει πίσω απ' την κεντρική κονσόλα, πίσω απ' το ντουλαπάκι του συνοδηγού, κάτω απ' το πλαστικό της πόρτας του συνοδηγού (στο μαρσπιέ), ανεβαίνει απ' την κολώνα -μέσα απ' το πλαστικό της ζώνης- και περνάει απ' το σωληνάκι των καλωδίων που ενώνει την κολώνα με την πίσω πόρτα και καταλήγει στην ταπετσαρία της πόρτας, όπου είναι και ο διακόπτης.
Τέλος, να σημειώσω πως παρατήρησα ότι όταν έχω γυρίσει το κλειδί (έχει ρεύμα ο διακόπτης δηλαδή) και πατήσω μία φορά να ανοίξει το παράθυρο για παράδειγμα, ακούγεται ένα μικρό "γκουπ", σα να παίρνει ρεύμα το μοτέρ και πάει να ξεκινήσει, αλλά δεν. Την δεύτερη-τρίτη φορά που θα το πατήσω απ' την ίδια μεριά, δε θα ακουστεί κάτι. Άμα όμως πατήσω απ' την άλλη που κλείνει το παράθυρο, θα ακουστεί πάλι ο ίδιο ήχος.
|