Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #60  
Παλιά 07-04-12, 21:07
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1039
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από pilotos7 Εμφάνιση μηνυμάτων
Για τον αισθητηρα λ παρε σημα καλυτερα απο τον εγκεφαλο.
Για την πιεση ή θερμοκρασια λαδιου που θα βαλεις, να φανταστω θες να κανεις την δουλεια σου οσο πιο φτηνα γινεται σωστα?
Αν ναι, τοτε ξεβιδωσε την φισα που ειναι στο φιλτρο λαδιου και βαλε ενα Τ οπως ειπε και ο Νικηφορος.Μην φοβασαι δεν θα τρεξουν λαδια.
Αλλα το πιο σωστο ειναι να φευγει ενα σωληνακι υψηλης πανω απο το μπλοκ και πανω σε αυτο το σωληνακι να κουμπωσεις το Τ και τους αισθητηρες.Αυτο το λεω γιατι εχω δει να κοβεται το σπειρωμα απο τον ανταπτωρα που ειναι πανω στο μπλοκ λογο βαρους και να φευγουν ολα τα λαδια.
Τελικά εκτός το βολτόμετρο τι άλλα θα βάλεις? Για την θερμοκρασια νερού δεν μπορεί να πάρει σήμα από το καλώδιο που δίνει και για την ένδειξη στο καντράν? Για το halmeter έχει δίκιο ο pilotos7 τωρα που εβαλα AEM wideband κατάλαβα την διαφορά! για μένα καλύτερα βάλε ένα ποιο χρήσιμο όργανο αφού είσαι μαμά τι να βλέπεις τα μειγματα? μην ξεχνας το halmeter δειχνει ΜΟΝΟ με τέρμα γκαζι και παλι δεν ειναι αξιοπιστα! και ασε που με τα leds δεν ξερεις και σε τι ταση αντιστοιχει!
Απάντηση με παράθεση