Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από NikiforosGT
στην 1η ειναι η βαλβιδα πιεσης λαδιου, αν ηθελες να βαλεις οργανο πιεσης λαδιου θα εβαζες εκει καποιο ΤΑΦ για να μπει ο αισθητηρας του οργανου και απο αυτο το σημειο θα μπορουσες να παρεις και την θερμοκρασια λαδιου με τον αναλογο αισθητηρα και οργανο, δεν εχει σχεση με αυτο που ψαχνουμε δυστυχως.
|
θελω να παρω και την θερμοκρασιια λαδιου...μαλλον θα παω σε Τ γιατι ειδα καποια σχολια οτι αυτα τυπου σαντουιτσ μπορει να ειναι βολικα αλλα σε πολλες περιπτωσεις μετα απο καιρο εχαναν λαδι
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από Pantelis
mlt ο αισθητηρας λαμδα τελικα βρισκεται κατω απο το προστατευτικο τησ πολλαπλης σου εχει δικιο ο νικηφορος
|
αρα το ξεκουμπωνω και τραβαω καλωδιο μεχρι μεσα??
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από pilotos7
Για τον αισθητηρα λ παρε σημα καλυτερα απο τον εγκεφαλο.
Για την πιεση ή θερμοκρασια λαδιου που θα βαλεις, να φανταστω θες να κανεις την δουλεια σου οσο πιο φτηνα γινεται σωστα?
Αν ναι, τοτε ξεβιδωσε την φισα που ειναι στο φιλτρο λαδιου και βαλε ενα Τ οπως ειπε και ο Νικηφορος.Μην φοβασαι δεν θα τρεξουν λαδια.
Αλλα το πιο σωστο ειναι να φευγει ενα σωληνακι υψηλης πανω απο το μπλοκ και πανω σε αυτο το σωληνακι να κουμπωσεις το Τ και τους αισθητηρες.Αυτο το λεω γιατι εχω δει να κοβεται το σπειρωμα απο τον ανταπτωρα που ειναι πανω στο μπλοκ λογο βαρους και να φευγουν ολα τα λαδια.
|
εκει που ειναι ο αισθητηρας της πιεσης??αυτο με το υψηλης δεν το καταλαβα..το υψηλης κουμπωνει εκει που ειναι τωρα ο αισθητηρας και μετα και οι 2 αισθητηρες θα ειναι πανω στο μπλοκ ας πουμε??και απο εγκεφαλο πως βλεπω ποιο ειναι για το λαμδα??